Organism Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 De flesta har tagit från The Cult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 De flesta har tagit från The Cult. Måhända, men själva gruppen var aldrig metal, bara olika typer av rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 The killers! <3 O_O WTF DID YOU JUST SAY YOU BETTER BE KIDDING Förlåt, menade The Helacopters :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Mitt favorit metalband är helt klart Coldplay :D :D :D :D :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Mitt favorit metalband är helt klart Coldplay :D Aa, hon är också bra :) Också gillar jag när Usher drar på som fan också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Oh the tasty tasty sarcasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Sabaton, och Bodies med Drowning Pool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Oh the tasty tasty sarcasm. Dåliga trådar har en tendens att få dåliga svar. Vettefan varför, måste vara tillfälligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Metallica<3 sentenced<3+Opeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 (redigerat) opeth och detta bandet! :D sen jag var 6 år och fick min första stereo (oh yeah) av min farsa har jag lyssnat på Rock i alla dess former eller vad man säger. :D fast låten med det bandet är metal. Redigerat 21 Oktober 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 opeth och detta bandet! :D sen jag var 6 år och fick min första stereo (oh yeah) av min farsa har jag lyssnat på Rock i alla dess former eller vad man säger. :D fast låten med det bandet är metal. Opeth<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Opeth :] Har nyss skaffat lite musik från ett av Dan Swanö's gamla band, Pan.Thy.Monium. Fantastiskt bra Prog Death, enda minuset är att det är omöjligt att höra några lyrics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.