fredu Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Någon som gillar AC/DC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) dom suger tycker jag. Meh, jag kommer nog aldrig förstå hur folk kan gilla death metal, i någon form. I mina öron låter det nästan värre än hiphop. du är hiphop -.-' http://www.youtube.com/watch?v=HmByeB7y5aw Vad menar du med det? det är en sak vi bruka säga med varandra jag och mina polare :-)nej, opeth kanske inte är den grövsta sorten i death metal. men jag gillar inte låtar där man inte hör var de sjunger. Redigerat 23 Oktober 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Någon som gillar AC/DC? Bra band men knappast Metal ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings. vi snackar metal (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings. vi snackar metal (: hälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings. vi snackar metal (: hälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst. Det vi har diskuterat är olika former av metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 (redigerat) trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings. vi snackar metal (: hälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst. Det vi har diskuterat är olika former av metal nej 1 form av metal, Thrash (skit) Metal. förstår inte hur folk seriöst kan gilla andra former av metal än Heavy eller Industrial. Redigerat 27 Oktober 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings. vi snackar metal (: hälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst. Det vi har diskuterat är olika former av metal nej 1 form av metal, Thrash (skit) Metal. förstår inte hur folk seriöst kan gilla andra former av metal än Heavy eller Industrial. Man ser hur fel du har, det vi diskuterat mest är nog death metal. Och vrf skulle det vara konstigt att gilla annan metal än heavy och industri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 40200: Sluta massquata plz, Tar hundra år att ladda sidan OnT:Underwar snacka inte skit om Thrashmetal,Men bra att du gillar rammstein dock men dom spelar ju industrial metal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 underwar: Thrash Metal skit? Pfff, vilka band tänker du på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.