Hoppa till innehåll

Diskutera Heavy Metal.

Meteora97

Rekommendera inlägg

• Svar 125
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

dom suger tycker jag.

Meh, jag kommer nog aldrig förstå hur folk kan gilla death metal,

i någon form. I mina öron låter det nästan värre än hiphop.

du är hiphop -.-'

http://www.youtube.com/watch?v=HmByeB7y5aw

Vad menar du med det?

det är en sak vi bruka säga med varandra jag och mina polare :-)

nej, opeth kanske inte är den grövsta sorten i death metal. men jag gillar inte låtar där man inte hör var de sjunger.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings.

vi snackar metal (:

hälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings.

vi snackar metal (:

hälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst.

Det vi har diskuterat är olika former av metal
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi snackar metal (:

nej 1 form av metal, Thrash (skit) Metal.

förstår inte hur folk seriöst kan gilla andra former av metal än Heavy eller Industrial.

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi snackar metal (:

nej 1 form av metal, Thrash (skit) Metal.

förstår inte hur folk seriöst kan gilla andra former av metal än Heavy eller Industrial.

Man ser hur fel du har, det vi diskuterat mest är nog death metal. Och vrf skulle det vara konstigt att gilla annan metal än heavy och industri?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

40200: Sluta massquata plz, Tar hundra år att ladda sidan

OnT:Underwar snacka inte skit om Thrashmetal,Men bra att du gillar rammstein dock men dom spelar ju industrial metal!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...