TheUnnamed Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Alice in Chains har tydligen släppt ett nytt album, rekommenderar er att lyssna på dem. För övrigt är Black Sabbath bra! Bra? Black Sabbath är förfan skyldiga till att varenda band som nämnts i tråden ens existerar! +1 Lyssnar en del på Metal, Metallica är största favoriten. Lyssnar dock mest på Metalcore som inte direkt klassas som "riktigt metal" där är bullet for my valentine, all that remains & Avanged Sevenfold favoriterna :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 själv tycker jag metallica är lite för tjatiga. alla låtar låter lika dant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Slayers nya skiva släpps på måndag, nån som ska köpa? =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 själv tycker jag metallica är lite för tjatiga. alla låtar låter lika dant.>:( tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 (redigerat) nej 1 form av metal, Thrash (skit) Metal. förstår inte hur folk seriöst kan gilla andra former av metal än Heavy eller Industrial. Visst, förkasta en genre och hylla en annan utan ett enda argument, det får dig bara att framstå som korkad och trångsynt. Hur mycket thrash har du lyssnat på, när du kallar allt för skit? Min åsikt är att Rammstein är jävligt tråkiga, men inte fan kallar jag all industrial metal för dålig musik, tvärtom lyssnar jag på mycket inom industrial-scenen. Men jag antar att din post egentligen säger mer om dig än om din musiksmak. vad ska jag säga då? Att det går alldeles för fort? De bara skriker och man fattar inget? Det låter inte bra överhuvudtaget? Inget man kan argumentera med, bara allmänbildning. Redigerat 31 Oktober 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 nej 1 form av metal, Thrash (skit) Metal. förstår inte hur folk seriöst kan gilla andra former av metal än Heavy eller Industrial. Visst, förkasta en genre och hylla en annan utan ett enda argument, det får dig bara att framstå som korkad och trångsynt. Hur mycket thrash har du lyssnat på, när du kallar allt för skit? Min åsikt är att Rammstein är jävligt tråkiga, men inte fan kallar jag all industrial metal för dålig musik, tvärtom lyssnar jag på mycket inom industrial-scenen. Men jag antar att din post egentligen säger mer om dig än om din musiksmak. vad ska jag säga då? Att det går alldeles för fort? De bara skriker och man fattar inget? Det låter inte bra överhuvudtaget? Inget man kan argumentera med, bara allmänbildning. Så du tycker att metallica bara skriker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 knappt lyssnat på Metalica, men ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Alice in Chains har tydligen släppt ett nytt album, rekommenderar er att lyssna på dem. Lirar/-de inte AIC grunge? Anyways, de är jävligt bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 (redigerat) Alice in Chains har tydligen släppt ett nytt album, rekommenderar er att lyssna på dem. Lirar/-de inte AIC grunge? Anyways, de är jävligt bra iaf. Jo, Grunge/Heavy Metal Redigerat 31 Oktober 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 själv tycker jag metallica är lite för tjatiga. alla låtar låter lika dant.>:( tycker inte jag dom går att lyssna till men alla låtar låter likadant ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raketmaskinen Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 dom går att lyssna till men alla låtar låter likadant ;-)Ge mig ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 (redigerat) Children of bodom, Kalmah, All that remains, Mnemic, Chimaira, Neaera, August Burns Red, Lamb of god osv osv.. :D Någon mer än jag som gillar dessa band? :] Redigerat 31 Oktober 2009 av Kimzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.