Gäst jeppedoli Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Hej. När jag har mycket fönster uppe och den brukar jobba ganska mycket så bara startar den om sig :huh: Lika med mitt spel Frontlines: fuel of war. Det kommer ju upp på det att man ska uppdatera med patcher. Då finns det Yes or No. Så när jag trycker på " No " så bara starta datorn om :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 det kallas bluescreeen och det får man när den arbetar för MKT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 det kallas bluescreeen och det får man när den arbetar för MKT Nej... Det kan finnas många orsaker till bluescreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Och trådskaparen har inte sagt något om nån blå skärm så jag förstår inte var du får bluescreen ifrån, han sa bara att datorn startade om sig. Läs igenom http://www.fuska.se/forum/Min_Dator_Starta...ar-t123063.html du har förmodligen samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 min dator stängde ner sig här om dagen - helt sjukt. + att min CD åker ut varje gång jag sätter in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Jag tror det är spelet som det är massa buggar i för det kostade bara 9 kr så det är vell nå sånt. Och det dära med datorn det var T.ex när jag hade internet uppet och msn och lite mera och då öppnade jag Visual Basic 2008 xd och då bara startade den om sig. Den har aldrig lagt av pga något spel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 virus hård/mjukvara kanske har pajat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Det kan vara att något grafikminne har gått sönder? Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Fick ett virus förut och när vi lämnade in den så sa dom på affären att det var det värsta viruset det hade sett :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Fick ett virus förut och när vi lämnade in den så sa dom på affären att det var det värsta viruset det hade sett :cry: Prova att återställa den? Eller kan du lika gärna formatera om datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Fick ett virus förut och när vi lämnade in den så sa dom på affären att det var det värsta viruset det hade sett :cry:Sure, isåfall, vad hette viruset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 tracking cookie heter det säkert nae men typ nåt krångligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.