Quastaph Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 VAd är det bästa med GTA?? Det jag tycker är bäst är alla fordon!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 jag med B) fast på SA är det även hur "Världen" är uppbyggd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 GTA4 Multiplayer e gött Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Att man kan göra vad man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Att man kan göra vad man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Det jag älskar med SA är att det finns så många städer och att åka flygplan är roligt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 jag tycker om flygfordom :) så kan man peppra massa folk och hoppa ut från fordomet det är skit kul och när man är i luften när man hoppat ut så ska man ta fram en jetpack :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Att man kan göra vad man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Att man kan göra vad man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clon Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Låsa wnted lvleln och flyga till städer man inte vart i och gå på upptäcks färd och hjälpa poliser med att döda dom andra och leva utan huvud =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg