Hoppa till innehåll

Vilket Är Bäst?


GameNight

Vilket är bäst?  

67 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst EmoNerdChild

Hur orkar man gå in på ett forum, gå in under allmänt och till en tråd angående vilken konsol som är bäst och skriva "hur orkar man sitta och bråka".. FACEPALM på dig. haha så fail.

Jag orkar skriva det för att det inte tar mig mer än 2-4 minuter att skriva det.

De som bråkar är (inte alla då) kvar i tråden och bråkar vilket kanske gör personen ilsken, vilket tar ork från personen.

Jag försöker få dem att förstå att det är dumt att bråka om något så oviktigt som en konsoll.

Om det är någon som failar här är det du som försöker få mig att se dum ut.

 

Och by the way på dig själv du, om ps3 hade tilltalat mig med sina exklusiva titlar hade jag redan bestämt mig för att köpa ett ps3.

 

De spelen jag vill ha finns både till xbox360 och ps3, om jag nu skaffar en utav dem så är det xbox360 för att jag vill kunna spela online med mina kompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 118
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur orkar man gå in på ett forum, gå in under allmänt och till en tråd angående vilken konsol som är bäst och skriva "hur orkar man sitta och bråka".. FACEPALM på dig. haha så fail.

Jag orkar skriva det för att det inte tar mig mer än 2-4 minuter att skriva det.

De som bråkar är (inte alla då) kvar i tråden och bråkar vilket kanske gör personen ilsken, vilket tar ork från personen.

Jag försöker få dem att förstå att det är dumt att bråka om något så oviktigt som en konsoll.

Om det är någon som failar här är det du som försöker få mig att se dum ut.

 

Och by the way på dig själv du, om ps3 hade tilltalat mig med sina exklusiva titlar hade jag redan bestämt mig för att köpa ett ps3.

 

De spelen jag vill ha finns både till xbox360 och ps3, om jag nu skaffar en utav dem så är det xbox360 för att jag vill kunna spela online med mina kompisar.

 

:meddum: nuff said.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur orkar man gå in på ett forum, gå in under allmänt och till en tråd angående vilken konsol som är bäst och skriva "hur orkar man sitta och bråka".. FACEPALM på dig. haha så fail.

Jag orkar skriva det för att det inte tar mig mer än 2-4 minuter att skriva det.

De som bråkar är (inte alla då) kvar i tråden och bråkar vilket kanske gör personen ilsken, vilket tar ork från personen.

Jag försöker få dem att förstå att det är dumt att bråka om något så oviktigt som en konsoll.

Om det är någon som failar här är det du som försöker få mig att se dum ut.

 

Och by the way på dig själv du, om ps3 hade tilltalat mig med sina exklusiva titlar hade jag redan bestämt mig för att köpa ett ps3.

 

De spelen jag vill ha finns både till xbox360 och ps3, om jag nu skaffar en utav dem så är det xbox360 för att jag vill kunna spela online med mina kompisar.

 

Du borde skaffat en PC isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Du borde skaffat en PC isåfall.

Vad är det du tror att jag sitter och skriver med?

Jag har en bra dator, den är jag nöjd med.

 

 

För att detta inlägg ska räknas som oftopic så läggar jag till:

 

Köp den konsolen du tycker verkar vara bäst, köp ett spel du tycker är roligt och sätt dig och spela skiten.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du borde skaffat en PC isåfall.

Vad är det du tror att jag sitter och skriver med?

Jag har en bra dator, den är jag nöjd med.

 

 

För att detta inlägg ska räknas som oftopic så läggar jag till:

 

Köp den konsolen du tycker verkar vara bäst, köp ett spel du tycker är roligt och sätt dig och spela skiten.

 

just därför vi har denna tråd, för att någon ska kunna få reda på vilken konsol som är bäst.

 

somsagt ps3 är bäst. men någon kanske föredrar Wii eller Xbox 360 före PS3.

de är en smaksak. men vill du uppleva de bästa av det bästa måste du ha en PS3a.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Du borde skaffat en PC isåfall.

Vad är det du tror att jag sitter och skriver med?

Jag har en bra dator, den är jag nöjd med.

 

 

För att detta inlägg ska räknas som oftopic så läggar jag till:

 

Köp den konsolen du tycker verkar vara bäst, köp ett spel du tycker är roligt och sätt dig och spela skiten.

 

just därför vi har denna tråd, för att någon ska kunna få reda på vilken konsol som är bäst.

 

somsagt ps3 är bäst. men någon kanske föredrar Wii eller Xbox 360 före PS3.

de är en smaksak. men vill du uppleva de bästa av det bästa måste du ha en PS3a.

 

Uppleva det bästa av det bästa med en ps3?

Lycka till! :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

sök på youtube: Ps3 vs xbox 360.

80% av videorna kommer dom säga att ps3 äger

fast i denna tråd så leder ju xbox med 10 röster :P

själv tkr jag att ps3 är bättre pga gratis online gaming :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

11 faktiskt:P

Men jag föredrar också PS3. Tycker den har bättre spel, online (faktiskt, det enda ni har som inte PSN har är "cross game chat") och konsollen överhuvudtaget.

Redigerat av Jiyu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...