Hoppa till innehåll

Vilket Är Bäst?


GameNight

Vilket är bäst?  

67 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

alla som säger att xbox äger ps3 är bara dumma och har alldrig provat ens ett ps3.ps3 är bäst punkt slut för att ps3 har gratis online men det har inte xbox.man behöver inte slösa pengar på batterier till din kontrol som på xbox men ps3ans kontrol ´kan laddas. och xbox går sönder jätte mycket fattar inte ens hur den kan sälja så mycket när den bara är en skräp konsol som går sönder. och ps3 har mycket roligare spel inte som xbox bara shooter dom har fan ingen spel smak eller fantasi allt är bara shooters lol.

 

 

 

 

Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 118
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

alla som säger att xbox äger ps3 är bara dumma och har alldrig provat ens ett ps3.ps3 är bäst punkt slut för att ps3 har gratis online men det har inte xbox.man behöver inte slösa pengar på batterier till din kontrol som på xbox men ps3ans kontrol ´kan laddas. och xbox går sönder jätte mycket fattar inte ens hur den kan sälja så mycket när den bara är en skräp konsol som går sönder. och ps3 har mycket roligare spel inte som xbox bara shooter dom har fan ingen spel smak eller fantasi allt är bara shooters lol.

 

1. Bara för att onlinetjänsten är gratis är den inte bättre.

 

2. Man kan ladda handkontrollen om man har ett Play & Charge Kit, som medföljer

de flesta konsolpaket.

 

3. 360 går inte sönder så mycket, och det kan PS3 för den delen också göra.

 

4. PS3 har också mest shooters, men i övrigt har 360 ett bredare och större spelutbud.

 

5. För helvete, skiljetecken och stor bokstav, tack!

 

Fast för att vara ärlig är Wii min favoritkonsoll.

Det är inte spelen som gör komsolen, utan spelkänslan imo.

 

Lol, och spelen gör spelkänslan, idiot.

 

Och som jag sa, blev det ett jävla flamewar. Så klart.

Sluta med det. Och sluta säg att det är en smaksak.

Den konsol som har de bästa spelen och den bästa

communityn är alltid bäst. Både Sony och Microsoft

är pengakåta, men MS bryr sig i alla fall om oss, och

det känns alltid liksom, trevligt, att sätta på 360n och

kolla in vad det finns för nya grejer på marketplace, eller

kanske en ny Inside Xbox. Playstation 1-3 är alla för mig

så sterila och hårda, både i sin utformning (iofs är 360 det med)

men framför allt i PS3ans menyer och interface, so jag inte alls gillar.

Har Home kommit ut än förresten? xD

 

Och de som säger Wii är bara för unga och dumma för att fatta

nånting om bra spel. Och dessutom var Wii inte med i alternativen

för tråden.

 

Home kom ut för cirka ett år sen... Bortsett från spelutbudet till de båda konsollerna är den enda fördelen Xbox 360 har över PS3 Xbox Live, men PS3 kompenserar med gratis onlinestöd. Och nej, PS3's onlinestöd är inte "skit" som alla fanboys verkar påstå, det är bara inte lika smidigt som Xbox Live. Playstation Store är uppdaterat minst lika ofta som Xbox Marketplace med demos, trailers, spel, med mera. Ägde själv ett Xbox 360 i tre år innan jag köpte ett PS3.

 

Och vad menar du med att Wii bara är för unga och dumma? Jag äger inte ett Wii själv men har spelat det hos en vän, det var helfestligt!

 

Du vet vad jag menar. Nintendo gör (med få undantag) bara casualskit nu för tiden, och antal

bra tredjepartsutvecklare till Wii går att räkna på fingrarna. Sen är väl vissa party/minispelsspel

lite roliga, men särskilt bra är de då inte. ;)

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast för att vara ärlig är Wii min favoritkonsoll.

Det är inte spelen som gör komsolen, utan spelkänslan imo.

 

Lol, och spelen gör spelkänslan, idiot.

 

Och som jag sa, blev det ett jävla flamewar. Så klart.

Sluta med det. Och sluta säg att det är en smaksak.

Den konsol som har de bästa spelen och den bästa

communityn är alltid bäst. Både Sony och Microsoft

är pengakåta, men MS bryr sig i alla fall om oss, och

det känns alltid liksom, trevligt, att sätta på 360n och

kolla in vad det finns för nya grejer på marketplace, eller

kanske en ny Inside Xbox. Playstation 1-3 är alla för mig

så sterila och hårda, både i sin utformning (iofs är 360 det med)

men framför allt i PS3ans menyer och interface, so jag inte alls gillar.

Har Home kommit ut än förresten? xD

 

Och de som säger Wii är bara för unga och dumma för att fatta

nånting om bra spel. Och dessutom var Wii inte med i alternativen

för tråden.

 

Home kom ut för cirka ett år sen... Bortsett från spelutbudet till de båda konsollerna är den enda fördelen Xbox 360 har över PS3 Xbox Live, men PS3 kompenserar med gratis onlinestöd. Och nej, PS3's onlinestöd är inte "skit" som alla fanboys verkar påstå, det är bara inte lika smidigt som Xbox Live. Playstation Store är uppdaterat minst lika ofta som Xbox Marketplace med demos, trailers, spel, med mera. Ägde själv ett Xbox 360 i tre år innan jag köpte ett PS3.

 

Och vad menar du med att Wii bara är för unga och dumma? Jag äger inte ett Wii själv men har spelat det hos en vän, det var helfestligt!

 

Du vet vad jag menar. Nintendo gör (med få undantag) bara casualskit, och antal

bra tredjepartsutvecklare till Wii går att räkna på fingrarna. Sen är väl vissa party/minispelsspel

lite roliga, men särskilt bra är de då inte. ;)

 

Ursäkta dubbelposten, orkade inte ändra förra inlägget.

 

fssss xbox går sönder jätte mycket och ps3 går alldrig sönder kanske om några år. och man köper xbox man hinner inte ens starta den och den är redan sönder. och xbox dom har bara shooters!!! ingen fantasi ens. aså dom har dåliga spel. om man är en shooters nörd ska man köpa en billig xbox. men om man vill ha alla spel genre ska man köpa ps3.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och alla säger microsoft har mycket pengar jag tror inte det. för att om dom hade mycket pengar skulle live vara gratis då. och xbox säljer mycket för att det är bara dumma små barn som köper xbox och alla doms dåliga spel.och sen köper dom live i 1år. och efter 1år så märker dom att det var bara slöseri på pengar så att microsoft skulle få pengar för att dom är fattiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla nån, vem fan är det som är fanboy här egentligen... troll.

jag tror du är en fanboy. troll kan du vara själv.

 

 

Vet du ens vad ett troll är? Och ja, jag kanske är lite av en 360-fanboy,

men jag tillåter mig i alla fall ha ett lite öppen inställning mot annat än det jag gillar.

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fssss xbox går sönder jätte mycket och ps3 går alldrig sönder kanske om några år. och man köper xbox man hinner inte ens starta den och den är redan sönder. och xbox dom har bara shooters!!! ingen fantasi ens. aså dom har dåliga spel. om man är en shooters nörd ska man köpa en billig xbox. men om man vill ha alla spel genre ska man köpa ps3.

FANBOY, Ont:360, men det är inget fel på ps3 tycker bara att 360 är bättre

Redigerat av 40200
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...