FreakyStyley Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Tjena! Har varit sugen på att köpa en Longboard ett tag nu. Varför jag inte köper Skateboard är för jag vill inte göra trix och sånt, bara åka. Så nu skulle jag behöva en bra nybörjarbräda som är så billig som möjligt men ändå bra och kul att åka på. Btw jag har väll stått på en Skateboard 10 Min i mitt liv, eller nej, har åkt på min pappas gamla Coyote (Skateboard? Venne.). Så tips på longboards var det nu! Om det är nån viktig info jag glömt, bara fråga! Mvh Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Vart bor du? Coyote vid björns trädgård har feta brädor till bra pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Jag bor i Halmstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Jag bor i Halmstad. Checka Junkyard's hemsida? Dom har väll lite brädor att välja på? Annars kan du ju läsa på nätet vad som är bra på, använd google! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Hollywood ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Bara undrar; är det bättre med en vanlig Skateboard? Tack för era snabba svar btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomtefar Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Definera bättre, det är en jävla skillnad på skateboard och longboard, longboard är mer inriktat på hastighet och cruise medans skateboard är mer inriktat på tricks.. Jag kör själv longboard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Bara undrar; är det bättre med en vanlig Skateboard? Tack för era snabba svar btw. Själv tycker jag skateboard, men det bror på om du vill trixa elr bara åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Då kör jag på en longboard, får titta runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Alltså du kan ju lixom köpa en vanligt bräda först. Det är ingen som säker att du måste köra tricks med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Nupe, det har jag inte tid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Äh, Longboard är bara en dålig ursäkt för folk som inte kan åka skateboard >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.