Hoppa till innehåll

She´s Intrested


Rekommendera inlägg

Hej

 

 

Det är så att jag är kär i en tjej i min klass... Visar sig att hon har samma känslor för mig. Vi brukar skicka massa sms, typ *I love you* osv. Och ibland går det lite för långt... :P . Men hon är fett hot och hon verkar vara intreserad, fan, hon vill strula ;| , det vill jag också, men shit! Är för blyg, tänk om jag sabbar det? Och det finns inga tillfällen att göra det på... Vi pratar inte så mkt i skolan. Men våra blickar möts ;) . Så... Har ni några tips på hur jag kan bli bättre vän med henne? Innan jag bjuder ut henne? Det är också så att min bästa kompis och hon har bråkat... Svårt att komma i "touch" med henne :( . Hon är ingen blond fjortis om ni undrar... Inte alls.

 

 

THX! :)

 

PS. Jag är inte för ung!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du behöver inte bjuda ut henne.

följ med henne hem efter skolan bara > gör små saker som gör så att hon fattar att du gillar henne?

Jo, kan försöka... Alltså, hon vet att jag gillar henne, men hon är också ganska blyg. Tack för svaret, men vet du hur jag ska fråga henne? Ska jag göra det face to face, eller sms? Vad är best? Skulle vara konstigt om jag bara kom fram till henne och fråga... Vi pratar inte så ofta med varandra... Men vi gillar varandra :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill att det ska bli något seriöst av det kan du ju börja med att lära känna henne bättre. Det låter på det du skrivit som att ni knappt känner varandra.

 

Om du inte vill ha något seriöst utan bara strula med henne är det lättaste att ta med henne till någon fest, bli lite onykter och köra på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TekkenWarrior

Jag vet faktiskt inte om du tror detta skall bli ett lyckat förhållande. Du tror bara på hångel, sex och så? Då har du väldigt fel, min gosse. Det är insidan som är viktigast och sedan kan du bry dig om utsidan.

 

Du får helt enkelt fråga ut henne och se vad hon säger. Om hon säger nej betyder det att hon inte är intresserad av dig. Om hon och en annan kompis bråkat, så skall du inte gå alltför nära henne, vänta tills hon har lugnat sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet faktiskt inte om du tror detta skall bli ett lyckat förhållande. Du tror bara på hångel, sex och så? Då har du väldigt fel, min gosse. Det är insidan som är viktigast och sedan kan du bry dig om utsidan.

 

Du får helt enkelt fråga ut henne och se vad hon säger. Om hon säger nej betyder det att hon inte är intresserad av dig. Om hon och en annan kompis bråkat, så skall du inte gå alltför nära henne, vänta tills hon har lugnat sig.

 

Oj oj oj! Nu blev det fel <_<. Jag tänker INTE bara på sådant, inte alls. Jag gillar hennes "insida", personlighet alltså. Hon vill också lära känna mig, men jag får ta ett steg i taget. Måste börja prata mer med henne i skolan först :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj oj oj! Nu blev det fel <_<. Jag tänker INTE bara på sådant, inte alls. Jag gillar hennes "insida", personlighet alltså. Hon vill också lära känna mig, men jag får ta ett steg i taget. Måste börja prata mer med henne i skolan först :)

Låter bra, gör så. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<_<. Det går ingen bra alls! Har så dåligt självförtroende. Vågar inte göra någonting! Fan så jobbigt! Hatar allt! :angry:

men kom bara på ngt. säg att du har sett henne i korridoren och att du tyckte hon va sött som bara den ;D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<_<. Det går ingen bra alls! Har så dåligt självförtroende. Vågar inte göra någonting! Fan så jobbigt! Hatar allt! :angry:

men kom bara på ngt. säg att du har sett henne i korridoren och att du tyckte hon va sött som bara den ;D

 

 

Jo, men hon vet ju att jag gillar henne....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...