secretsonic Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Jag undrar vilken tv-spels konsol som är bäst som ni har jag har gamecube och wii jag väljer klart wii och fortsätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Playstation 3, helt klart. Den bästa konsollen som har gjorts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Playstation 3 SNES, helt klart. Den bästa konsollen som har gjorts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Playstation 3 SNES, helt klart. Den bästa konsollen som har gjorts! Det är din smak. Men SNES är ju kul att spela ibland, men inte hela tiden. Så PS3:an vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Xbox 360, ingen tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Playstation 3 SNES, helt klart. Den bästa konsollen som har gjorts! Det är din smak. Men SNES är ju kul att spela ibland, men inte hela tiden. Så PS3:an vinner! Jag använde bara ditt inlägg som mall, menade inte att förolämpa dig eller nåt. :D Men SNES är faktiskt bäst. Foreva and eva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Krysslåda ett varv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 (redigerat) Allt old school är kul och lira igen, men jag tror aldrig att folk skulle vilja ha tillbaka sitt gammla SEGA mega drive istället för en ny Playstation 3 i dagens läge. Men så ni vet, det blir fanboykrig här! Själv tycker jag Playstation 3, prisvärdast tycker jag. Bra Internetuppkopplning som är kostnadsfritt, kraftig prestanda och spelutbudet tycker jag om. Alla konsoller riktar sig in på olika spel, tycker Playstation 3 har vart det bästa. Nintendo vart klart skönast, men det är bara en del titlar man väntar på hela tiden på spelhyllan, så som Mario, Zelda, Donkey Kong och Pokemon samt Metroid. Redigerat 21 Oktober 2009 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Nintendo 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Nintendo 64 Kul konsoll faktiskt, jag spelade det när jag var liten jättemycket. Den kommer på andra plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Xbox 360. Äger dock bara ett Playstation 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.