Nazar Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 ps3 äger lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Nintendo 64 gillade jag starkt. Har alltid varit en datormänniska. Förstår mig inte på att lägga ner 4k var andra-tredje år för att kunna spela spel som går att spela på en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Nintendo 64 gillade jag starkt. Har alltid varit en datormänniska. Förstår mig inte på att lägga ner 4k var andra-tredje år för att kunna spela spel som går att spela på en dator. Vissa exklusiva konsolspel är värda att lägga ut 4k för. ( Metal Gear Solid 4! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Gamecube <- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Gamecube <-Jag köpte den för 400kr på Pc City då dem rensade typ 100 styck på lagret, hade precis lämnat mitt sommarjobb och när jag gick förbi så såg jag det, hade lönen i fickan också så jag körde på =) Hade jätte roliga tider med den där kuben alltså, SSBM var det bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Nintendo 64 gillade jag starkt. Har alltid varit en datormänniska. Förstår mig inte på att lägga ner 4k var andra-tredje år för att kunna spela spel som går att spela på en dator. Det brukar vara lite gruff mellan konsolspelare och datorspelare, och faktum är att konsolspelare i allmänhet anses mer hardcore, i alla fall nu för tiden. Vet inte riktigt varför, men man kör ju såklart båda om man vill vara bäst. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Nintendo 64 gillade jag starkt. Har alltid varit en datormänniska. Förstår mig inte på att lägga ner 4k var andra-tredje år för att kunna spela spel som går att spela på en dator. Vissa exklusiva konsolspel är värda att lägga ut 4k för. ( Metal Gear Solid 4! ) Killzone 2Uncharted 2 Little Big Planet o.s.v :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Nintendo 64 gillade jag starkt. Har alltid varit en datormänniska. Förstår mig inte på att lägga ner 4k var andra-tredje år för att kunna spela spel som går att spela på en dator. Vissa exklusiva konsolspel är värda att lägga ut 4k för. ( Metal Gear Solid 4! ) Killzone 2Uncharted 2 Little Big Planet o.s.v :rolleyes: Killzone 2 är inte så jättebra och har inte testat Uncharted 2 men håller med om Little Big Planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 De är ändå top anledningar till att skaffa en Playstation 3. :P Om GG gör ett nytt Killzone har de en del saker att förbättra svar ja, men Killzone 2 var ändå väldigt bra ju. Fast jag fattar varför du inte tycker de också. Testa Uncharted 2, du kanske gillar lite mer story drivna spel i third person. Jag finner Uncharted 2 väääääääääldigt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Lol! Ps3 äger allt.. kexbox suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Era grafikkåta PS3 spel har ingen chans mot de nostalgiska N64 spelen GoldenEye, Pokemon Stadium och Ocarina of Time... det var grejer det på den tiden Redigerat 23 Oktober 2009 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 PSP :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.