Hoppa till innehåll

Vilken Konsol Är Bäst?

secretsonic

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nintendo 64 gillade jag starkt. Har alltid varit en datormänniska. Förstår mig inte på att lägga ner 4k var andra-tredje år för att kunna spela spel som går att spela på en dator.

Vissa exklusiva konsolspel är värda att lägga ut 4k för. ( Metal Gear Solid 4! )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gamecube <-

Jag köpte den för 400kr på Pc City då dem rensade typ 100 styck på lagret, hade precis lämnat mitt sommarjobb och när jag gick förbi så såg jag det, hade lönen i fickan också så jag körde på =)

Hade jätte roliga tider med den där kuben alltså, SSBM var det bästa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nintendo 64 gillade jag starkt. Har alltid varit en datormänniska. Förstår mig inte på att lägga ner 4k var andra-tredje år för att kunna spela spel som går att spela på en dator.

Det brukar vara lite gruff mellan konsolspelare och datorspelare, och

faktum är att konsolspelare i allmänhet anses mer hardcore, i alla fall

nu för tiden. Vet inte riktigt varför, men man kör ju såklart båda om man vill vara bäst. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vissa exklusiva konsolspel är värda att lägga ut 4k för. ( Metal Gear Solid 4! )

Killzone 2

Uncharted 2

Little Big Planet

o.s.v

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Killzone 2

Uncharted 2

Little Big Planet

o.s.v

:rolleyes:

Killzone 2 är inte så jättebra och har inte testat Uncharted 2 men håller med om Little Big Planet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De är ändå top anledningar till att skaffa en Playstation 3. :P

Om GG gör ett nytt Killzone har de en del saker att förbättra svar ja, men Killzone 2 var ändå väldigt bra ju.

Fast jag fattar varför du inte tycker de också.

Testa Uncharted 2, du kanske gillar lite mer story drivna spel i third person.

Jag finner Uncharted 2 väääääääääldigt bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...