DonaldDuck Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Själv hade jag höstlov förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 ska bara vara m kompisar o slappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Lana på Söndag med min kompis. Sen på måndag åker vi till ett annat lan för att lana med andra där till tisdag. Sen ska jag väll spela dator som vanligt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Softar höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Jag säger som på jag. :P 00:14 Under Halloween får man väl se om de kommer nån snorunge. Kommer ta bus och sen slå de på käften vare sig de gör nått lr inte. :P (Kanske) Redigerat 24 Oktober 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Jag kommer vara sysselsatt med mina nyinköpta Crash Bandicoot-spel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Deppa eller rocka röven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Kommer spela och läsa One Piece. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Jag säger som på jag. :P 00:14 Under Halloween får man väl se om de kommer nån snorunge. Kommer ta bus och sen slå de på käften vare sig de gör nått lr inte. :P (Kanske) är du han som pratar eller han som spelar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Skrämma skiten ur ungar som kommer hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Jag säger som på jag. :P 00:14 Under Halloween får man väl se om de kommer nån snorunge. Kommer ta bus och sen slå de på käften vare sig de gör nått lr inte. :P (Kanske) är du han som pratar eller han som spelar?? Han som pratar. Första killen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 högskoleprov (Gjordes idag), trick or treat med polare, mest en massa bus, handboll och chilleri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.