Nazar Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) ska jag köpa den? är den bra?. för att det är svårt att sikta på en fiende i killzone 2. jag tänkte ochså använda den till andra spel men först vill jag veta om det är värt ett köp? Redigerat 23 Oktober 2009 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Du gör som du vill. Men om jag skulle vara du skulle jag inte ha köpt den. Vad behöver du en sådan till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Du gör som du vill. Men om jag skulle vara du skulle jag inte ha köpt den. Vad behöver du en sådan till? jag behöver en sån för att det ska vara lättare att sikta i spel. för att på vanlig kontrol är det lite segt när man styr vapnet i killzone 2 och med musen kan man styra snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Tycker inte kontrollerna i Killzone 2 är sega, de är sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Tycker inte kontrollerna i Killzone 2 är sega, de är sköna. dom är sköna och sega. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.