The Moose Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 vadå? ramlar av stolen och slår i huvudet? Ja eller så kan man få en hjärtattack. Finns människor som kan dö så fort dom blir rädda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 lol :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Det är inget att skratta åt. Folk med svaga hjärtan klarar inte alltid av att bli så skrämda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Kan tillägga att när jag var ung och omogen skickade jag också en liknande film och låtsades att det var en vanlig film till en kompis. Vilket resulterade att hon blev så rädd och tappade datorn i golvet (Hon hade en bärbar i knäet.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Det är inget att skratta åt. Folk med svaga hjärtan klarar inte alltid av att bli så skrämda. Precis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Otroligt löjligt att posta dessa grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 stackars Michael Jackson undrar om han trivs uppe i himmlen :( och jag trycker inte där jag vet att jag blir fett skrämd och får hjärt attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Förutom "Screamer" grejen, så är ju faktist spöket i bakgrunden (lite innan "personen" ploppar upp") på riktigt. Det kan ha varit allt ljus osv. som resulterade en skugga, men man kunde faktist se detta, på Larry King Live (Larry King = en känd reporter). Lite creepy faktist. Här kan ni se lite mer detaljerat på denna "skugga"... Eller ska jag säga... MJ. : http://www.youtube.com/watch?v=9Am67-Sew7k Redigerat 24 Oktober 2009 av 95alexander95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Dumma dig nu vill jag kolla på den filmen du skicka men det är säkert en screamer i så jag får vänta tills det är ljust ute xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Postar man dessa filmer för att förolämpa Michael på något sätt? Sådana fall så är det väldigt kränkande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 hur förolämpar jag michael genom att skicka den här filmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Dumma dig nu vill jag kolla på den filmen du skicka men det är säkert en screamer i så jag får vänta tills det är ljust ute xD Jag lovar, det är ingen screamer. Men man KAN faktist se hans "spöke" i bakgrunden, fast det kan vara någon sorts skugga från all ljussättning. Nobody knows! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg