Animator Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Hej, det är så att jag är kär i en i min klass. Men hon är redan ihop med någon. Men jag vet inte ifall de är riktigt kära för de pratar knappt. Är det bara vänta och se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Hej, det är så att jag är kär i en i min klass. Men hon är redan ihop med någon. Men jag vet inte ifall de är riktigt kära för de pratar knappt. Är det bara vänta och se? Precis, vänta och se. Du skall aldrig ge dig in i ett par. Om de gjort slut, då kan du ge dig på tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Hur bra känner du tjejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kast Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) Asså jag hade sagt att du ska kolla upp lite mer om hur de har de mellan varandra. Redigerat 25 Oktober 2009 av Kast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Hej, det är så att jag är kär i en i min klass. Men hon är redan ihop med någon. Men jag vet inte ifall de är riktigt kära för de pratar knappt. Är det bara vänta och se?Känner du killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Det är inte en kille, det är en tjej. Och jag känner tjejen rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Det är inte en kille, det är en tjej. Och jag känner tjejen rätt bra.Jag tror Jiyu syftade på tjejens pojkvän. Nästan exakt samma situation hände mig. Om du känner tjejen bra borde skärpa dig och försöka vara kompis ett tag till. Du får absolut inte säga något om dina känslor ännu. Försök glömma dina känslor eller bli av med dem, åtminstone tills de gjort slut. Prata med henne som kompis om deras relation. Om det verkar stabilt är det inte så mycket att göra och du får ge upp, om det inte verkar som om de borde vara tillsammans kan du försiktigt uppmana henne till att göra slut. Sen om du kommit så långt kan du ju bjuda ut henne eller satsa på något mer än bara vänskap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Jag syftade på tjejens pojkvän... Jag tänkte att om du gjorde det så kan man ju typ säga, "Går de bra med [tjejens namn], yo?". :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) okej tackar edit Hennes pojkvän känner jag väl men är inte jätte bra kompis (Vi kan va ute med varann men inte berätta hemligheter m.m.) Redigerat 25 Oktober 2009 av Animator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Jag tycker inte du ska snacka med pojkvännen. I varje fall skulle jag fått dåligt samvete av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Om hon redan är upptagen är det väll inte så mycket att göra. Försök bara att fortfarande vara kompis med tjejen, så att du inte blir blig och så inför henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.