Gäst Jiyu Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) Skitrolig, skrattade så mycket första gången så jag fick kramp i magen. Vem mer tycker att han låter som en gubbe från Dragon Ball? :D Edit: Glömde skriva att videon innehåller könsord, svordomar osv. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat 25 Oktober 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 hmm, efter att ha sett den riktigt textade en gång förut tycker jag inte de "fake" textade är lika roliga :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Ehlen o sehlen! När man kan tyska så är allt så mycket tråkigare :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 hmm, efter att ha sett den riktigt textade en gång förut tycker jag inte de "fake" textade är lika roliga :/Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Inte kul, har blivit för mycket av denna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Den är för skrikig, den blir tråkig efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Blöööö! Den här videon är uttjatad nu och så är ingen av parodierna lika bra som orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 (redigerat) hmm, efter att ha sett den riktigt textade en gång förut tycker jag inte de "fake" textade är lika roliga :/Länk? Har du aldrig sett angry german kid med den riktiga texten?? iaf här är den Klicka in på videon och läs video förklaringen om du har tid. Redigerat 26 Oktober 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) vid 1:12 låter det som han säger ''Jag ska slåss'' : ) Och den är nog fake. man sätter inte in en kamera i nån rum och lägger upp på youtube när nån får damp? Redigerat 29 Oktober 2009 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 vid 1:12 låter det som han säger ''Jag ska slåss'' : ) Och den är nog fake. man sätter inte in en kamera i nån rum och lägger upp på youtube när nån får damp? Den är "fake", han gör filmerna själv. Han är med i en annan film också där han spelar gangster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.