Saddam Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 vid 1:12 låter det som han säger ''Jag ska slåss'' : ) Och den är nog fake. man sätter inte in en kamera i nån rum och lägger upp på youtube när nån får damp? Den är "fake", han gör filmerna själv. Han är med i en annan film också där han spelar gangster. Vad heter hans ytube Acount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 vid 1:12 låter det som han säger ''Jag ska slåss'' : ) Och den är nog fake. man sätter inte in en kamera i nån rum och lägger upp på youtube när nån får damp? Den är "fake", han gör filmerna själv. Han är med i en annan film också där han spelar gangster. Vad heter hans ytube Acount? Hur ska jag kunna veta det? Jag känner honom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Ska man se nån omgjord så är denna nog bäst. :D Redigerat 30 Oktober 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Förstår inte direkt det roliga i det hela. Att han är arg, skriker eller låsas ha damp? Det kan ju vem som helst göra. Lite kul kan jag tycka var hur han flåsar emellan sina vredesutbrott och hur ont han kommer ha i halsen efteråt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 vid 1:12 låter det som han säger ''Jag ska slåss'' : ) Och den är nog fake. man sätter inte in en kamera i nån rum och lägger upp på youtube när nån får damp? Han säger "Jag ska slåss", för egentligen ska han spela Unreal Tournament. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Jag tycker den är skit kul xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.