SNUFFINATOR Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Någon som tänkt köpa det? :D Själv har jag.. Uh, vet inte vad det heter, men "beställt" det i förväg. Ser riktigt nice ut på trailers :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Modern Warfare 2? aa det ska jag fixa när det blivit billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 har redan förhandsbokat det!! fick det för 199kr! :P:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Efter att de höjt priset, avskaffat dedicated servers (inga klaner, inget "spela med vänner" ), sänkt spelarantalet i online matcher och gjort så att det enda sättet att hitta en server är matchmaking... Aldrig i livet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Efter att de höjt priset, avskaffat dedicated servers (inga klaner, inget "spela med vänner" ), sänkt spelarantalet i online matcher och gjort så att det enda sättet att hitta en server är matchmaking... Aldrig i livet. PÅ PC?!?!?!?! ?!OGAÖMGAWEGPAW. Skojjar du med mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp! Hur kan du ha hört att spelet är bra när det inte ens har släppts? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Efter att de höjt priset, avskaffat dedicated servers (inga klaner, inget "spela med vänner" ), sänkt spelarantalet i online matcher och gjort så att det enda sättet att hitta en server är matchmaking... Aldrig i livet. PÅ PC?!?!?!?! ?!OGAÖMGAWEGPAW. Skojjar du med mig? Skämtar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp! Hur kan du ha hört att spelet är bra när det inte ens har släppts? :visslar: Har polare i Japan som har det redan och därifrån har jag hört det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp! Hur kan du ha hört att spelet är bra när det inte ens har släppts? :visslar: Har polare i Japan som har det redan och därifrån har jag hört det. wtf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp! Hur kan du ha hört att spelet är bra när det inte ens har släppts? :visslar: Har polare i Japan som har det redan och därifrån har jag hört det. wtf Agreed. Men hur har han fått det när det är världspremiär 10/11? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp! Hur kan du ha hört att spelet är bra när det inte ens har släppts? :visslar: Har polare i Japan som har det redan och därifrån har jag hört det. wtf Agreed. Men hur har han fått det när det är världspremiär 10/11? HAhah, fail! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg