Hoppa till innehåll

Cod 6

SNUFFINATOR

Rekommendera inlägg

• Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp!

Vad jag hört, och som Garone redan skrivit ska man inte kunna hålla egna server. Man ska inte heller kunna välja server, utan bara välja "online" och hamna i en server.

Det förstör precis allting med spelet och de har fått extremt mycket kritik för det och de flesta inbitna CoD 4 spelarna säger att det är det sämsta CoD spelet någonsin och tänker inte köpa det...

Får väl se om de ändrar det där med Dedikerade servrar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp!

Vad jag hört, och som Garone redan skrivit ska man inte kunna hålla egna server. Man ska inte heller kunna välja server, utan bara välja "online" och hamna i en server.

Det förstör precis allting med spelet och de har fått extremt mycket kritik för det och de flesta inbitna CoD 4 spelarna säger att det är det sämsta CoD spelet någonsin och tänker inte köpa det...

Får väl se om de ändrar det där med Dedikerade servrar...

Tvivlar på att dom kommer göra det ;<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej fy fan vad jag blir arg, slipper inte in på multiplayer online hur jag än försöker... Argh.

Jasså, slipper inte in på multiplayer alls mera....

"Fetching Playlists...

Updating Rank and Unlocks

Connecting to Matchmaking Server Complete"

Står så för mej, kommer inte heller in,...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har väldigt höga förväntningar på Infinity Ward vad gäller multiplayer delen, men problemet är den, jag kan fan inte spela?? Jag kommer fram tills det står det här med updating och fetching blablabla sedan kommer jag helt enkelt inte längre, finns det nån som vet vad problemet är? Btw, jag satte i cod 4 och det funka... de verkar ha lite problem med detta spelet nu i börrjan med multiplayer delen..:7

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har väldigt höga förväntningar på Infinity Ward vad gäller multiplayer delen, men problemet är den, jag kan fan inte spela?? Jag kommer fram tills det står det här med updating och fetching blablabla sedan kommer jag helt enkelt inte längre, finns det nån som vet vad problemet är? Btw, jag satte i cod 4 och det funka... de verkar ha lite problem med detta spelet nu i börrjan med multiplayer delen..:7

De var nånting med den... Det skulle vara fixat på fredag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej fy fan vad jag blir arg, slipper inte in på multiplayer online hur jag än försöker... Argh.

"Fetching Playlists...

Yesh, samma här ;<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Fetching Playlists...

Yesh, samma här ;<

Åh skönt att det inte bara är min, tänk tanken att inte kunna spela online omgwtfbbq!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Fetching Playlists...

Yesh, samma här ;<

Åh skönt att det inte bara är min, tänk tanken att inte kunna spela online omgwtfbbq!!

De kommer släppa en ny patch på fredag, där de fixat bjudain-systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Fetching Playlists...

Yesh, samma här ;<

De kommer släppa en ny patch på fredag, där de fixat bjudain-systemet.

Bra, inte Infinty Ward's stil att hålla på så här hehe ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...