Hoppa till innehåll

Meddelande Från Gud?


Money
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Om ni inte har tänkt på det är dem cirka 20 år efter med tiden pågrund av deras fattigdom, så det är inte så konstigt

att dem tror på det. Själv tror jag inte då det är aftonbladet som beskriver detta.

 

Ok, men tror du på den med msn då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla personer i videos som påstår att Jesus uppenbarat sig som en ostbåge, i hundskit osv har dålig ekonomi och försöker sälja ostbågen, hundskitet eller som i det här fallet tjänar de pengar på att folk kommer och kollar på deras unge. Någon som ser ett samband? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man t.ex jämför den med msn miraklet så är ju aftonbladets mer verkligt. Folk reser till pojkens hem, skulle inte någon av dem kunna märka när dem bränner sonen?

 

Hej!

 

 

Vad tycker ni om den här videon? http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle6016705.ab

Jag tycker den är bluff och båg. hemskt hur desperata de är att de ritar/trycker/bränner, eller hur det nu får skrifterna att framträda, religiösa skrifter på sitt barn för att få uppmärksamhet. det är hemskt.

 

Efter att dem bränt / tryckt på pojkens ben kan dem inte sudda bort det. Även om dem kunde så är det totalt omöjligt att sudda bort helt och hållet. Det menas att det kommer synas att någon har bränt på hans ben. I detta fall när verserna försvinner så försvinner den totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att dem bränt / tryckt på pojkens ben kan dem inte sudda bort det. Även om dem kunde så är det totalt omöjligt att sudda bort helt och hållet. Det menas att det kommer synas att någon har bränt på hans ben. I detta fall när verserna försvinner så försvinner den totalt.

Jag vet inte vad de använder för teknik, men jag antar att de använder en teknik som får texterna att stanna kvar ett tag och försvinna sen efter några timmar eller dagar. det där klippet från aftonbladet var ju inte direkt uttömmande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns tatueringar som går bort efter 3/4 veckor -.-''

 

 

Om det är något jag har lärt mig så är det att folk gör vad som helst för pengar.

 

Vad har dom för bevis för att det är gud som har gjort det där?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...