Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Tjenare! Har använt ghoustmouse ganska mycket till bl.a. Farmville m.m, så jag startade det en dag när jag gick till skolan. När jag kom hem så var hela datorn spammad av varningar från virusskyddet. Jag gjorde som alltid, tog bort allt. (Noterade självklart att filerna som var "virus" var ghostmouses filer"), varpå Ghoustmouse försvann. Så jag testade att ladda ner det igen, vilket gav samma problem. Dock hade jag av någon anledning igång Ghoustmouse på familjens dator en dag, och upptäckte exakt samma sak där. Vi har AVG på bägge datorerna. Någon som har haft samma problem, kan det faktiskt vara infekterat? Samt, någon som kan ett simpelt program som ersätter Ghoustmouse? Har googlat lite och fått fram avancerade program mest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Så blev det för mig på vissa program när jag hade AVG också. Tror inte det är virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 vad jag har hört e att avg suger helt o hållet, den upptäcker saker som inte ens är virus helt enkelt, du kan pröva på o ta bort AVG o skaffa ett annat virusskydd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 vad jag har hört e att avg suger helt o hållet, den upptäcker saker som inte ens är virus helt enkelt, du kan pröva på o ta bort AVG o skaffa ett annat virusskydd? Och du kan växa upp och skaffa ett liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 vad jag har hört e att avg suger helt o hållet, den upptäcker saker som inte ens är virus helt enkelt, du kan pröva på o ta bort AVG o skaffa ett annat virusskydd? Och du kan växa upp och skaffa ett liv? Testa Avast! Antivirus istället.Och om det nu inte funkar så är det väl virus i filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 vad jag har hört e att avg suger helt o hållet, den upptäcker saker som inte ens är virus helt enkelt, du kan pröva på o ta bort AVG o skaffa ett annat virusskydd? Och du kan växa upp och skaffa ett liv? Testa Avast! Antivirus istället.Och om det nu inte funkar så är det väl virus i filerna. Samma sak med dig.. Jag tänker inte byta virusskydd, eftersom AVG är det bästa gratisprogrammet. Visst -Kan- jag testa ett annat, men gissa varför jag frågar här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 vad jag har hört e att avg suger helt o hållet, den upptäcker saker som inte ens är virus helt enkelt, du kan pröva på o ta bort AVG o skaffa ett annat virusskydd? Och du kan växa upp och skaffa ett liv? Testa Avast! Antivirus istället. Och om det nu inte funkar så är det väl virus i filerna. Samma sak med dig.. Jag tänker inte byta virusskydd, eftersom AVG är det bästa gratisprogrammet. Visst -Kan- jag testa ett annat, men gissa varför jag frågar här? För du inte själv vet. Och du borde växa upp. Folk försöker hjälpa dig men du är bara käftar emot... ANNARS kan du prova ESET, notera PROVA så att du inte börjar käfta emot igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Han ska inte behöva byta anti virus för att använda Ghostmouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 vad jag har hört e att avg suger helt o hållet, den upptäcker saker som inte ens är virus helt enkelt, du kan pröva på o ta bort AVG o skaffa ett annat virusskydd? Och du kan växa upp och skaffa ett liv? Testa Avast! Antivirus istället. Och om det nu inte funkar så är det väl virus i filerna. Samma sak med dig.. Jag tänker inte byta virusskydd, eftersom AVG är det bästa gratisprogrammet. Visst -Kan- jag testa ett annat, men gissa varför jag frågar här? För du inte själv vet. Och du borde växa upp. Folk försöker hjälpa dig men du är bara käftar emot... ANNARS kan du prova ESET, notera PROVA så att du inte börjar käfta emot igen. Jag bad om att inte få förslag från P12:or om att byta anti-virusskydd, och du ger mig ett förslag om att byta anti-virusskydd? '-.- Kan du inte skriva något vettigt, skriv inte överhuvudtaget, spammer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 vad jag har hört e att avg suger helt o hållet, den upptäcker saker som inte ens är virus helt enkelt, du kan pröva på o ta bort AVG o skaffa ett annat virusskydd? Och du kan växa upp och skaffa ett liv? Testa Avast! Antivirus istället. Och om det nu inte funkar så är det väl virus i filerna. Samma sak med dig.. Jag tänker inte byta virusskydd, eftersom AVG är det bästa gratisprogrammet. Visst -Kan- jag testa ett annat, men gissa varför jag frågar här? För du inte själv vet. Och du borde växa upp. Folk försöker hjälpa dig men du är bara käftar emot... ANNARS kan du prova ESET, notera PROVA så att du inte börjar käfta emot igen. Jag bad om att inte få förslag från P12:or om att byta anti-virusskydd, och du ger mig ett förslag om att byta anti-virusskydd? '-.- Kan du inte skriva något vettigt, skriv inte överhuvudtaget, spammer. Om du bara ska whina när du får hjälp, be inte om hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 vad jag har hört e att avg suger helt o hållet, den upptäcker saker som inte ens är virus helt enkelt, du kan pröva på o ta bort AVG o skaffa ett annat virusskydd? Och du kan växa upp och skaffa ett liv? Testa Avast! Antivirus istället. Och om det nu inte funkar så är det väl virus i filerna. Samma sak med dig.. Jag tänker inte byta virusskydd, eftersom AVG är det bästa gratisprogrammet. Visst -Kan- jag testa ett annat, men gissa varför jag frågar här? För du inte själv vet. Och du borde växa upp. Folk försöker hjälpa dig men du är bara käftar emot... ANNARS kan du prova ESET, notera PROVA så att du inte börjar käfta emot igen. Jag bad om att inte få förslag från P12:or om att byta anti-virusskydd, och du ger mig ett förslag om att byta anti-virusskydd? '-.- Kan du inte skriva något vettigt, skriv inte överhuvudtaget, spammer. Om du bara ska whina när du får hjälp, be inte om hjälp. Exakt jävla idiot. Jag skrev ett förslag ATT DU SKULLE FÖR HELVETE BYTA ANTI VIRUS OCH TESTA OM DEN HITTAR VIRUS I PROGRAMMET! Och snälla P12? Visst kanske men jag whinar fy fan inte när man får hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 (redigerat) Exakt jävla idiot. Jag skrev ett förslag ATT DU SKULLE FÖR HELVETE BYTA ANTI VIRUS OCH TESTA OM DEN HITTAR VIRUS I PROGRAMMET! Och snälla P12? Visst kanske men jag whinar fy fan inte när man får hjälp... Och jag skrev att jag inte ville ha några förslag om att byta anti-virusskydd, men ändå är det exakt vad du föreslår... Redigerat 27 Oktober 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.