Str4ndB3rg Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Hej, jag har länge undrat hur man klipper in gubbar och sånt i filmer. tex han har ju klippt in 3 gubbar.. hur? Har Photoshop CS4 om det är till nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Finns massor med olika program, jag rekommenderar VisionLab på http://fxhome.com/ Använt det själv och hört att det är det lättaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Flash kan funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 du kan väl använda sony vegas fast det kostar fast jag vet ett sätt så att det är gratis skicka mig ett meddelande så kanske jag berrätar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Om du vill göra wow machinima använder du dig av Wowmodelviewer och wowmapviewer, samt nåt bra redigeringsprogram som Sony vegas eller adboe premiere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.