Nazar Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 ska jag köpa den? ser kul ut men den är för dyr aså i playstation store. i game affären kostar det 48kr typ när man byter in 2 psp spel men jag har bara 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Det är as bra till DS iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 kan man köra multiplayer? aså online inte med en kompis som står bredvid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 kan man köra multiplayer? aså online inte med en kompis som står bredvid.Tror så..Det kan man iaf göra på DS versionen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 kan man köra multiplayer? aså online inte med en kompis som står bredvid.Tror så..Det kan man iaf göra på DS versionen! om man kan göra det på ds då kan man ochså på psp. jag kanske ska köpa den idag jag tänker ska jag eller inte för att jag har typ 1500kr kvar eller ska jag spara dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 kan man köra multiplayer? aså online inte med en kompis som står bredvid. Tror så.. Det kan man iaf göra på DS versionen! om man kan göra det på ds då kan man ochså på psp. jag kanske ska köpa den idag jag tänker ska jag eller inte för att jag har typ 1500kr kvar eller ska jag spara dom? Köp det! Köp det! Köp det!Tror du de går det att spela DS vs PSP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Nej det gör det inte. Det är olika spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 det är asbra köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Köp det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Jag funderar också på att köpa det och jag hoppas det är bra. Och ja, jag skulle rekommendera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Ser ganska dåligt ut.. köp det inte :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg