Gäst patrikking Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Har börjat få veckopeng! LOL Men det e sant! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Grattis. Enligt mina kompisar är jag bortskämd. Så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Grattis. Enligt mina kompisar är jag bortskämd. Så.. Anledningen till det då? - Haha fick en dator i födelsedags present. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Är man bortskämd om man får 500 kr i månadspeng? (Inte barnbidrag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Är man bortskämd om man får 500 kr i månadspeng? (Inte barnbidrag).Nej, det är normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Grattis. Enligt mina kompisar är jag bortskämd. Så.. Anledningen till det då? - Haha fick en dator i födelsedags present. :) Brukar få de kläder de jag vill ha. Oftast märkeskläder. Det är lite "pappa betalar". Redigerat 15 November 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Är man bortskämd om man får 500 kr i månadspeng? (Inte barnbidrag).Nej, det är normalt. Var det där sarkasm?Jag får 15€ i månaden, (kan lätt tas som 150kr) och jag klassas som relativt bortskämd p.ga det. Eftersom det är mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Är man bortskämd om man får 500 kr i månadspeng? (Inte barnbidrag). Nej, det är normalt. Var det där sarkasm?Jag får 15€ i månaden, (kan lätt tas som 150kr) och jag klassas som relativt bortskämd p.ga det. Eftersom det är mycket. Nej, det är faktiskt rätt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Är man bortskämd om man får 500 kr i månadspeng? (Inte barnbidrag). Nej, det är normalt. Var det där sarkasm?Jag får 15€ i månaden, (kan lätt tas som 150kr) och jag klassas som relativt bortskämd p.ga det. Eftersom det är mycket. Va? Är det billigt i finland eller? Jag får 300:- i månaden och mina klasskamrater ligger på ungefär lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Va? Är det billigt i finland eller? Jag får 300:- i månaden och mina klasskamrater ligger på ungefär lika mycket.Jag överlever gott på mina 15€, har gått om pengar för nya spel, godis och sånt. Redigerat 15 November 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Va? Är det billigt i finland eller? Jag får 300:- i månaden och mina klasskamrater ligger på ungefär lika mycket.Jag överlever gott på mina 15€, har gått om pengar för nya spel, godis och sånt. Då kanske det jämnar ut sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 1050 i månaden (omg rly? .D) sen får jag väl lite småsaker då och då. t ex fick vantar idag haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.