MysticGohan Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Det visar sig att hela skolan hatar mig och att alla vill klå upp mig och ingen vill prata med mig mer.Så hela skolan vill slå ner dig för en småsak? Hur gammal sa du att du var nu igen...? Jag är 14 år. Eller jag ska fylla 14 nu i november. Men min X bästis är en populäraste personen i skolan, och jag var tönten kan man säga. Du beter dig som typ 9. Aja, allt du kan göra är att vänta tills imorgon, förmodligen överlever du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Det visar sig att hela skolan hatar mig och att alla vill klå upp mig och ingen vill prata med mig mer.Så hela skolan vill slå ner dig för en småsak? Hur gammal sa du att du var nu igen...? Jag är 14 år. Eller jag ska fylla 14 nu i november. Men min X bästis är en populäraste personen i skolan, och jag var tönten kan man säga. Va en man, om dem ska slå dig så säger du "det första slaget blir ignorerat, resten blir polisanmälda." :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Det visar sig att hela skolan hatar mig och att alla vill klå upp mig och ingen vill prata med mig mer.Så hela skolan vill slå ner dig för en småsak? Hur gammal sa du att du var nu igen...? Jag är 14 år. Eller jag ska fylla 14 nu i november. Men min X bästis är en populäraste personen i skolan, och jag var tönten kan man säga. Va en man, om dem ska slå dig så säger du "det första slaget blir ignorerat, resten blir polisanmälda." :D När han berättade till alla, så är det som om han är typ 10 år? Går ni i dagis eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 För många är "alla" en synonym för 2-4 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Nödsituation: Ok nu behöver jag få snabb hjälp här nu, nu börjar min x bästis kompis att hata mig med och nu börjar min x bästis tjej att hata mig och nu vill dom alla 3 slå mig och dom förlåter mig inte, vad ska jag göra snälla hjälp. Och jag är ledsen som fan. Vad fan har du gjort för att dem ska bli såhär //// snea? Ingenting. Först bråkade jag och min x bästis, sen sa han massor till sin andra kompis och sen sa dom till hans tjej ch nu ska dom nita mig. Och jag har inte gjort någonting inte en endaste sak. Men eftersom ni bråkade så har du ju visst gjort nånting, eller hur? :) Ok såhär dessa är anledningarna. 1. Jag sa till honom att jag tror att han inte vill vara min bästis mer bara för att han inte vill vara med mig mer. 2. sen tror han att jag har utnyttjat honom vilket jag aldrig skulle ha en tanke att göra. 3. Han tror att jag är en sån typ nu som vill att han och hans tjej ska göra slut. 4. Och nu har han berättat alla dom sakerna för dom 2 personerna. .......säg som det är då? Att du inte vill att han och hans tjej ska göra slut? Förstår inte problemet? Det är problemet dom tror mig inte. jag har skickat honom 48 mess om ursäkt. Rookie mistake! Det du ska göra är att sluta ursäkta honom hela tiden, "förfölj" honom inte så mycket. Det du gör, får honom bara att vilja fortsätta, han har kontrollen. Skulle du ignorera honom under några veckor så skulle han blir mer som du är.. ursäkta.. VAR mot honom. Tiden läker alla sår! Jag vet, kanske lite sent inlägg. But now i've teached you all a lesson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Bara jag som tänkt på att han inte har svarat på länge. Ngn som sett en annons om mördad småunge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Eller istället för att messa honom kunde han ju prata med honom öga för öga. Det uppskattas jävligt mycket från min del iallafall. Synd nu när han är död och allt. (Pff, men ändå. Lite roligt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 "13 snart 14 årig pojke slogs ihjäl av en hel skola, rektorer, lärare och sjuksköterskor deltog när alla elever hjälpte den populära killen att nita sin föredetta bästa vän för att han inte hade gjort något" Nä har inte sätt något sånt.. o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Det var fel person, han som vi alla väntar på att ska dö är 14 nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jag börjar nästan bli orolig på riktigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 OP är säkert ett troll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 OP är säkert ett troll.. Inte undra på att hans kompis ville nita honom om han såg ut som ett troll? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.