fredu Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Tycker det borde finnas ett dator(som man kan fråga hjälp etc. i) forum och ett datorspel(som man frågar/talar om spel i) forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Gissa vad Dator forumet är till för? Egentligen så ska man inte snacka om spel där för det finns andra subforum med olika spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Blev nästan förvånad när jag såg den här tråden, sen såg jag åldern på skaparen. I dator forumet kan du fråga om hjälp om du har problem med datorn, och du kan skriva om spel som de inte finns något subforum till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Men han menar ju att man ska dela upp det, t.ex huvudforumet "Dator" med sub-forumen "Hårdvara" och "Mjukvara". Åtminstone tolkade jag det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) Men han menar ju att man ska dela upp det, t.ex huvudforumet "Dator" med sub-forumen "Hårdvara" och "Mjukvara". Åtminstone tolkade jag det så. Jag med.-------- Men för att tillföra diskussionen nånting så tycker jag att det funkar som det är just nu. Redigerat 29 Oktober 2009 av Vega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Förslaget har kommit upp förut på att ha ett forum för datorspel och ett forum för hårdvara+mjukvara. Tror inte admin gett något svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Finns redan ett Spelforum och ett Datorforum. Dessvärre kan man inte posta trådar direkt i spelforumet. Det tar två sekunder att aktivera den möjligheten. Det skulle vara bra om det kunde göras. Alltså håller jag med trådskaparen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Finns redan ett Spelforum och ett Datorforum. Dessvärre kan man inte posta trådar direkt i spelforumet. Det tar två sekunder att aktivera den möjligheten. Det skulle vara bra om det kunde göras. Alltså håller jag med trådskaparen.Japp, det borde fixas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Tycker det borde finnas ett dator(som man kan fråga hjälp etc. i) forum och ett datorspel(som man frågar/talar om spel i) forum. Finns väl ett datorforum? Underforumet "Dator". Det är för allt inom datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Tycker det borde finnas ett dator(som man kan fråga hjälp etc. i) forum och ett datorspel(som man frågar/talar om spel i) forum. Finns väl ett datorforum? Underforumet "Dator". Det är för allt inom datorer. :_ Trådskaparen vill ha det uppdelat. ett forum för programvara och ett för resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Tycker det borde finnas ett dator(som man kan fråga hjälp etc. i) forum och ett datorspel(som man frågar/talar om spel i) forum. Finns väl ett datorforum? Underforumet "Dator". Det är för allt inom datorer. :_ Trådskaparen vill ha det uppdelat. ett forum för programvara och ett för resten. Varför? Är väl bra som det är nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Jag tycker det är bättre för då hittar man det man letar efter eller att man kanske får bättre hjälp. för det är helt olika kunskaper, programvara och hårdvara/övrig mjukvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.