Hoppa till innehåll

Dampunge Krossar Skolans Dator Under Projekt!


WesleyFG

Rekommendera inlägg

De hade säkert tagit en av skolans trasiga datorer, tror inte de är så dumma som du tror :)

 

Inte? Eller nej. De dummaste var nog dom som gav dem skoljprojektet från första början.

 

herregud vilken tråkig tjej du är.

 

videon är fake, datorn hade dem 10minuter innan tagit från skrottippen, är det något mer du vill veta?

 

vet ni ens vad projektet gick ut på? har gjort en likande film bara för att visa att jag vet hur man klipper en film, lägger till ljud osv. herreGUD vad folket på fuska.se är tråkiga, serriöst. fyfan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Den var säkert sönder.

dålig film som fan, fick säkert MIG - Mycket Icke Godkänt.. -.-

 

 

EDIT: oj, de stog visst att han fick VG, men de tror ja nt ;)

Om ni kollar noga är det en spricka i skärmen också. = sönder

Redigerat av Senshi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte inte att den var rolig. Sen så ser man ju hur lätt som helst att det är fake. Kolla från 1:23.När han lägger tillbaka tangentbordet så kopplar han inte ens in det. Datorn var ju, som andra har sagt, inte ens på. De borde göra det mer seriöst xD.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om man kollar i bakgrunden är det den enda datorn som ser ut så. Då kan man anta att dom haft med sig en gammal dator som inte funkar hemifrån, och bett att få göra detta som ett projekt. Jag minnas att vi fick göra en liknande kortfilm i Filmkunskapen, fast då skulle vi snubbla på en banan, för att, just som Axlz säger, visa att vi kunde klippa och visste hur man använde kameran.

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...