Lynott Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 De hade säkert tagit en av skolans trasiga datorer, tror inte de är så dumma som du tror :) Inte? Eller nej. De dummaste var nog dom som gav dem skoljprojektet från första början. herregud vilken tråkig tjej du är. videon är fake, datorn hade dem 10minuter innan tagit från skrottippen, är det något mer du vill veta? vet ni ens vad projektet gick ut på? har gjort en likande film bara för att visa att jag vet hur man klipper en film, lägger till ljud osv. herreGUD vad folket på fuska.se är tråkiga, serriöst. fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 jag fattar inte detta och det är även om filmen är ett skol projekt varför tar kompisen datorn och följer efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Omg att han vågar!? Länk: http://www.youtube.com/watch?v=U2-k5yK0vDk...feature=related Den var säkert sönder. dålig film som fan, fick säkert MIG - Mycket Icke Godkänt.. -.- EDIT: oj, de stog visst att han fick VG, men de tror ja nt ;) Om ni kollar noga är det en spricka i skärmen också. = sönder Redigerat 17 December 2009 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Det är fake, inget annat kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 No shit, jag trodde detta var på riktigt. För, man sitter nuförtiden vid datorer utan kablar och datorn är inte ens påslagen. Dom kunde iaf anstränga sig lite mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 No shit, jag trodde detta var på riktigt. För, man sitter nuförtiden vid datorer utan kablar och datorn är inte ens påslagen. Dom kunde iaf anstränga sig lite mer.. Precis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 (redigerat) Tyckte inte att den var rolig. Sen så ser man ju hur lätt som helst att det är fake. Kolla från 1:23.När han lägger tillbaka tangentbordet så kopplar han inte ens in det. Datorn var ju, som andra har sagt, inte ens på. De borde göra det mer seriöst xD. Redigerat 18 December 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 +1 Och sen så vill han ju börja skratta i delar av filmen, som vid t.ex 0:27 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Om man kollar i bakgrunden är det den enda datorn som ser ut så. Då kan man anta att dom haft med sig en gammal dator som inte funkar hemifrån, och bett att få göra detta som ett projekt. Jag minnas att vi fick göra en liknande kortfilm i Filmkunskapen, fast då skulle vi snubbla på en banan, för att, just som Axlz säger, visa att vi kunde klippa och visste hur man använde kameran. Redigerat 29 December 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Varför ligger den i Humor-forumet Ser inte det roliga i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.