Hoppa till innehåll

Utvecklingsamtal


Gäst patrikking

Rekommendera inlägg

Gäst patrikking

Vad ska man typ göra om läraren säger att man är kaxig mot lärarna man busar mycket och sånt. :rolleyes:

Har typ läraren sagt det på eran utvecklingsamtal? Vad sa ni då? FÖR ATT UNDVIKA TROUBLE

Redigerat av patrikking
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har typ aldrig fått kritik på mitt utvecklingsamtal. Varför? Jo, för att jag inte stör på lektionerna, pratar och för att jag koncentrerar mig och gör mitt bästa. Prova du också så behöver du inte ha dåligt samvete. Jag skulle ha sagt att jag ska bättra mig och göra mitt bästa om läraren skäller på mig.

Gör så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har typ aldrig fått kritik på mitt utvecklingsamtal. Varför? Jo, för att jag inte stör på lektionerna, pratar och för att jag koncentrerar mig och gör mitt bästa. Prova du också så behöver du inte ha dåligt samvete. Jag skulle ha sagt att jag ska bättra mig och göra mitt bästa om läraren skäller på mig.

Gör så!

Alla får kritik på sina utvecklingssamtal, du kanske bara inte har fått dålig kritik.

Det har aldrig varit någon lärare som har klagat nåt på mig, det har väl hänt att jag varit uppkäftig men det händer inte ofta så de har inte sagt det på samtalet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TekkenWarrior

Vad ska man typ göra om läraren säger att man är kaxig mot lärarna man busar mycket och sånt. :rolleyes:

Har typ läraren sagt det på eran utvecklingsamtal? Vad sa ni då? FÖR ATT UNDVIKA TROUBLE

Du får helt enkelt skärpa dig, lärarna ger dig undervisning och du skall vara glad över det. Varför kaxar du emot dem då?

 

Själv har jag aldrig fått någon dålig kritik på mina utvecklingssamtal, det har alltid varit positivt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har typ aldrig fått kritik på mitt utvecklingsamtal. Varför? Jo, för att jag inte stör på lektionerna, pratar och för att jag koncentrerar mig och gör mitt bästa. Prova du också så behöver du inte ha dåligt samvete. Jag skulle ha sagt att jag ska bättra mig och göra mitt bästa om läraren skäller på mig.

Gör så!

Men du är ju tjej... ;)

 

Utvecklingssamtal är för övrigt alltid en bitch, men man gör det, och

så är det över. Den enda anledningen till att de egentligen suger är väl

dock för att jag är så dålig på att ta kritik. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...