Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Skolan?

Layton

Vad tycker du om skolan?  

136 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Är jag den enda i 3:an som slutar 14.00?

Tror inte det är så många som går i trean på fuska.se, sorry. Jag har nu "testveckor" och då försvinner alla musiklektioner så jag slutade ett idag! Yay! Och det ska jag ha i tre veckor nu, fett najs!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

den suger ju fan. jag får inte jävla sov morgon går i 6an och vi slutar 3 på tisdagar fan vad jobbigt även min brorsa slutar tidigare än mig i gymnasiet på tisdagar. han brukar ha ledig nästan hella tiden på tisdag.

Jag slutar EFTER 15.00 varje dag, förutom på fredagar. Då är det 14.30. Om du klagar så mycket på mellanstadiet så är du död på högstadiet.

Jag tycker mellanstadiet är hemskt, högstadiet är bättre, mer frihet...... Lärarna på våran skola ger oss typ kvarsittning om man lämnar skolgården 15min..... Och om man går på kiosken så är man död... vet inte varför, kärringar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv får man inga läxor, man får ta hem på eget initiativ om man behöver.

whataa? :(

''Nej idag blev ja sugen på läxor.''..

Varför hare alla utom just ja på strandskolan i sthlm..

Tror du verkligen att det är så det fungerar?

Jag tror det mer handlar om: Jag tror nog jag vill ha ett bra betyg i det här så jag tar hem det och pluggar lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...