Fjeddo Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Tjena! Jag tycker att man borde ha ett gemensamt forum för alla Steam-spel istället för bara ett Half Life, Half Life 2 och Cs-forum. Bara ett litet förslag. Hittade inget när jag sökte. Redigerat 1 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Tjena! Jag tycker att man borde ha ett gemensamt forum för alla Steam-spel istället för bara ett Half Life, Half Life 2 och Cs-forum. Bara ett litet förslag. Hittade inget när jag sökte. Blir jobbigt att ha 927 spel i ett forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Tycker det är en bra idé. "Steam Forum", skulle vara smidigare än Half Life, Half Life 2 och Cs Forumet. Det kan bli lite blandade trådar om Steam. Redigerat 1 November 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Tjena! Jag tycker att man borde ha ett gemensamt forum för alla Steam-spel istället för bara ett Half Life, Half Life 2 och Cs-forum. Bara ett litet förslag. Hittade inget när jag sökte. Blir jobbigt att ha 927 spel i ett forum... Det är ännu jobbigare att ha alla andra steam spel i datorforumet. Men det är vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Med tanke på att GTA, Battlefield och Warhammer spelen ingår i steam så röstar jag fortfarande nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Man skulle väll kunna ha ett valve forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Med tanke på att GTA, Battlefield och Warhammer spelen ingår i steam så röstar jag fortfarande nej.. Dom ingår inte i steam. Steam säljer spelen och ger dig som köper något av dom chansen att ladda ner spelet istället för att gå och handla en CD. Du kan fortfarande lägga in vilket program du vill i steam, och steam ger dig bara möjligheten att lättare kunna spela ditt spel. Det är i stort sett som att säga att eftersom EB-Games säljer steam spel så ingår i The Sims i steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Med tanke på att GTA, Battlefield och Warhammer spelen ingår i steam så röstar jag fortfarande nej.. Dom ingår inte i steam. Steam säljer spelen och ger dig som köper något av dom chansen att ladda ner spelet istället för att gå och handla en CD. Du kan fortfarande lägga in vilket program du vill i steam, och steam ger dig bara möjligheten att lättare kunna spela ditt spel. Det är i stort sett som att säga att eftersom EB-Games säljer steam spel så ingår i The Sims i steam. Nu är det så att ordet 'sortiment' var underförstått i Luxaxixs mening... Man skulle väll kunna ha ett valve forum?Väldigt bra idé tycker jag! Byt namn på "Half-Life & Half-Life 2 samt CS"-forumet så att det innefattar alla spel som utvecklats av Valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Med tanke på att GTA, Battlefield och Warhammer spelen ingår i steam så röstar jag fortfarande nej.. Dom ingår inte i steam. Steam säljer spelen och ger dig som köper något av dom chansen att ladda ner spelet istället för att gå och handla en CD. Du kan fortfarande lägga in vilket program du vill i steam, och steam ger dig bara möjligheten att lättare kunna spela ditt spel. Det är i stort sett som att säga att eftersom EB-Games säljer steam spel så ingår i The Sims i steam. Jag har aldrig använt Steam. Jag googlade lite snabbt och fick fram en sida på Steam där man kunde köpa spelen, och antog att de 976 spel som ingick där också ingick i Steam. Då mitt antagande verkar vara fel ber jag om ursäkt. 'Valve' är kanske ett ord som många inte känner igen och förknippar med Counter-Strike. Därmed skulle nog många missa det forumet när de letar efter Counter-Strike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Steam Forum -> Source Forumet ( hl2&css&tf osv ) samt Orange Engine forumet. Dom två delarna ska finnas I Steam Forumet, visst lite krångligt men många vet väl vilka spelmotorer spelet körs på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Med tanke på att GTA, Battlefield och Warhammer spelen ingår i steam så röstar jag fortfarande nej.. Dom ingår inte i steam. Steam säljer spelen och ger dig som köper något av dom chansen att ladda ner spelet istället för att gå och handla en CD. Du kan fortfarande lägga in vilket program du vill i steam, och steam ger dig bara möjligheten att lättare kunna spela ditt spel. Det är i stort sett som att säga att eftersom EB-Games säljer steam spel så ingår i The Sims i steam. Jag har aldrig använt Steam. Jag googlade lite snabbt och fick fram en sida på Steam där man kunde köpa spelen, och antog att de 976 spel som ingick där också ingick i Steam. Då mitt antagande verkar vara fel ber jag om ursäkt. 'Valve' är kanske ett ord som många inte känner igen och förknippar med Counter-Strike. Därmed skulle nog många missa det forumet när de letar efter Counter-Strike. 'Valve' är ett ord som poppar up i fet fet stil när du startar spel som dom har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Med tanke på att GTA, Battlefield och Warhammer spelen ingår i steam så röstar jag fortfarande nej.. Dom ingår inte i steam. Steam säljer spelen och ger dig som köper något av dom chansen att ladda ner spelet istället för att gå och handla en CD. Du kan fortfarande lägga in vilket program du vill i steam, och steam ger dig bara möjligheten att lättare kunna spela ditt spel. Det är i stort sett som att säga att eftersom EB-Games säljer steam spel så ingår i The Sims i steam. Jag har aldrig använt Steam. Jag googlade lite snabbt och fick fram en sida på Steam där man kunde köpa spelen, och antog att de 976 spel som ingick där också ingick i Steam. Då mitt antagande verkar vara fel ber jag om ursäkt. 'Valve' är kanske ett ord som många inte känner igen och förknippar med Counter-Strike. Därmed skulle nog många missa det forumet när de letar efter Counter-Strike. 'Valve' är ett ord som poppar up i fet fet stil när du startar spel som dom har gjort Kan direkt uttrycka att jag inte hade en aning om vilka som hade gjort CS innan jag skulle in i mapparna och leta =) Fick googla innan jag hittade rätt mapp.. Men självklart är jag den ende personen i världen som inte vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.