Fjeddo Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Ja, ett Valve-forum skulle också vara bra. Men som Luxaxix säger så kanske inte alla vet att det är Valve som har gjort Cs, Half Life mm. Jag visste inte det när jag började spela Cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Ja, ett Valve-forum skulle också vara bra. Men som Luxaxix säger så kanske inte alla vet att det är Valve som har gjort Cs, Half Life mm. Jag visste inte det när jag började spela Cs.MEn då får som väll ta reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 40200, det är en annorlunda attityd du har till det hela. Låt mig visa hur det skulle se ut: Battlefield-spelen, Kingdom Hearts, Runescape, Valve, Warcraft Okay, nu ska du få 2 alternativ när en person kommer in som inte vet att Valve har tillverkat CS: 1. "Hm, verkar inte finnas något forum för Counter-Strike.. Ja, jag kan ju kolla vilka som har gjort Counter-Strike. Det finns ju inget samband iom att Battlefield, Kingdom Hearts, Runescape och Warcraft är namnen på spelen, men låt oss kolla ändå..." 2. "Inget CS? Då skriver jag väl i Dator-forumet istället" Jo, jag förstår vad du kommer svara men visa att du har en mental ålder över det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 40200, det är en annorlunda attityd du har till det hela. Låt mig visa hur det skulle se ut: Battlefield-spelen, Kingdom Hearts, Runescape, Valve, Warcraft Okay, nu ska du få 2 alternativ när en person kommer in som inte vet att Valve har tillverkat CS: 1. "Hm, verkar inte finnas något forum för Counter-Strike.. Ja, jag kan ju kolla vilka som har gjort Counter-Strike. Det finns ju inget samband iom att Battlefield, Kingdom Hearts, Runescape och Warcraft är namnen på spelen, men låt oss kolla ändå..." 2. "Inget CS? Då skriver jag väl i Dator-forumet istället" Jo, jag förstår vad du kommer svara men visa att du har en mental ålder över det... Men om dom kollar på valve forumet så finns det väll cs trådar och då skriver man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 40200:När alla andra subforum är spel, Så kommer dem väl förmodligen tro att Steam också är ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 40200:När alla andra subforum är spel, Så kommer dem väl förmodligen tro att Steam också är ett spel?Waat? var fick du steam ifrån? Jag sa valve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 40200:När alla andra subforum är spel, Så kommer dem väl förmodligen tro att Steam också är ett spel?Waat? var fick du steam ifrån? Jag sa valve Hehe, Valve menar jag såklart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) 40200, det är en annorlunda attityd du har till det hela. Låt mig visa hur det skulle se ut: Battlefield-spelen, Kingdom Hearts, Runescape, Valve, Warcraft Okay, nu ska du få 2 alternativ när en person kommer in som inte vet att Valve har tillverkat CS: 1. "Hm, verkar inte finnas något forum för Counter-Strike.. Ja, jag kan ju kolla vilka som har gjort Counter-Strike. Det finns ju inget samband iom att Battlefield, Kingdom Hearts, Runescape och Warcraft är namnen på spelen, men låt oss kolla ändå..." 2. "Inget CS? Då skriver jag väl i Dator-forumet istället" Jo, jag förstår vad du kommer svara men visa att du har en mental ålder över det... Men om dom kollar på valve forumet så finns det väll cs trådar och då skriver man det Än en gång ett annorlunda tankesätt, jag drar ett till exempel: 1. "Verkar ju inte finnas CS, men jag kan ju alltid kolla igenom alla forum. Låt oss börja med Runescape, där kanske det finns, sen kan jag ju kolla på Warcraft o.s.v." 2. "Finns inte CS, jag skriver i Datorforumet istället." Redigerat 2 November 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) 40200, det är en annorlunda attityd du har till det hela. Låt mig visa hur det skulle se ut: Battlefield-spelen, Kingdom Hearts, Runescape, Valve, Warcraft Okay, nu ska du få 2 alternativ när en person kommer in som inte vet att Valve har tillverkat CS: 1. "Hm, verkar inte finnas något forum för Counter-Strike.. Ja, jag kan ju kolla vilka som har gjort Counter-Strike. Det finns ju inget samband iom att Battlefield, Kingdom Hearts, Runescape och Warcraft är namnen på spelen, men låt oss kolla ändå..." 2. "Inget CS? Då skriver jag väl i Dator-forumet istället" Jo, jag förstår vad du kommer svara men visa att du har en mental ålder över det... Men om dom kollar på valve forumet så finns det väll cs trådar och då skriver man det Än en gång ett annorlunda tankesätt, jag drar ett till exempel: 1. "Verkar ju inte finnas CS, men jag kan ju alltid kolla igenom alla forum. Låt oss börja med Runescape, där kanske det finns, sen kan jag ju kolla på Warcraft o.s.v." 2. "Finns inte CS, jag skriver i Datorforumet istället." Man kan ju skriva i parantes "fd CS half life, half life 2 forumet"? Redigerat 2 November 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 40200, det är en annorlunda attityd du har till det hela. Låt mig visa hur det skulle se ut: Battlefield-spelen, Kingdom Hearts, Runescape, Valve, Warcraft Okay, nu ska du få 2 alternativ när en person kommer in som inte vet att Valve har tillverkat CS: 1. "Hm, verkar inte finnas något forum för Counter-Strike.. Ja, jag kan ju kolla vilka som har gjort Counter-Strike. Det finns ju inget samband iom att Battlefield, Kingdom Hearts, Runescape och Warcraft är namnen på spelen, men låt oss kolla ändå..." 2. "Inget CS? Då skriver jag väl i Dator-forumet istället" Jo, jag förstår vad du kommer svara men visa att du har en mental ålder över det... Men om dom kollar på valve forumet så finns det väll cs trådar och då skriver man det Än en gång ett annorlunda tankesätt, jag drar ett till exempel: 1. "Verkar ju inte finnas CS, men jag kan ju alltid kolla igenom alla forum. Låt oss börja med Runescape, där kanske det finns, sen kan jag ju kolla på Warcraft o.s.v." 2. "Finns inte CS, jag skriver i Datorforumet istället." Man kan ju skriva i parantes "fd CS half life, half life 2 forumet"? Ehm, tycker annars att texten med alla forum är lång nog.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Annars skulle man, som 40200 säger, kunna skriva ungefär "Här kan du diskutera Valve-spel som tex Counter Strike och Half Life", fast man skriver det i beskrivningen som brukar finnas under namnet på forumet. Bara ett annat förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Tjena! Jag tycker att man borde ha ett gemensamt forum för alla Steam-spel istället för bara ett Half Life, Half Life 2 och Cs-forum. Bara ett litet förslag. Hittade inget när jag sökte. Ja det tycker jag också, att det borde bli så asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.