Volbla Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 IFK Göteborg är inte alls värda guldet, även om ni förlorade spelare som Wernbloom osv. Ni flyttade stolpar, är ni då värda guldet? Tror du på allvar att Kim Christensen är den enda målvakten som någonsin gjort det? Snälla, vakna upp för helvete. Member: Men du förstår inte poängen. Ovårdat språk , åh nej. Send me to hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 En riktigt kul säsong har det varit och vilket avslut på det hela också. Vi höll vad vi lovade! ;) SM GULD 2LAX9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Tittar folk verkligen på svensk fotboll? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Tittar folk verkligen på svensk fotboll? O_oKlart de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 hejar på öis. så det var inge bra. fast sen börjar ju hockeyn nu, omg, så mkt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Som ett Bajenfan tycker jag ju att det inte var den bästa säsongen precis. Men om Djurgården åker ut kan man ju trösta sig med det. Offtopic: Mitt 1000:e inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Som ett Bajenfan tycker jag ju att det inte var den bästa säsongen precis. Men om Djurgården åker ut kan man ju trösta sig med det. Offtopic: Mitt 1000:e inlägg! Synd att Djurgården inte åkte ut. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 (redigerat) Jag är IFKare och tycker att det är synd att de inte lyckades i finalen. Men allsvenskan var jämn i år. Kan dock erkänna att AIK var bättre i finalen. Hoppas att IFK vinner nästa år. Fan att inte Djurgården åkte ut. Redigerat 12 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.