Hoppa till innehåll

Portfolio Of Coczo.se V1


laynus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 4 veckor senare...
  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...

Själva designen är väl helt okej, jag gillar att du använder klara och "enkla" färger, istället för en mörk och tråkig sida.

 

Måste bara säga att det blev väldigt fult med reklamen, men jag antar att du vill ha kvar den för att det inte ska bli så dyrt att hålla sidan uppe?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sidan ser j*vligt kladdig ut. Gillar inte "rull" saken, den passar inte alls inte in till sidan. Lägg in mer rundade hörn till sidan, gloss osv. Du får ju självklart ha vad du vill ha, men jag säger bara vad jag skulle tycka vara snyggt. :)

 

Men det där med "Vill du ha en hemsida som inte kostar så mycket men ändå är snygg?". Tänk på att du gör din egna sida riktigt snygg innan du börjar sälja designer.

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker designen ser rätt fantasilöst ut. Konstiga proportioner (menyn framförallt) och mycket tomhet. Hur du ska använda den där designen till att locka kunder vet jag inte, men något som är klart är att du måste bli bättre på att framhäva någon slags skönhet. Den här designen har ingenting, den ser ut att vara en i mängden av många designer av ungdomar som nyligen lämnat nybörjarstadiet. Jag säger inte att din sida är dålig, den kan bli mycket bättre. Och vad jag sett av dig hittils så vet jag att du kan bättre än såhär.

 

Börja med att se över proportionerna, fylla med innehåll för att se hur sidan ser ut när den väl är "aktiv". Utveckla färgschemat lite och testa dig fram lite mera, för just nu känns Coczo.se inte fullständig så att säga. Och jag skulle personligen inte anlita dig som webbdesigner om du representerar dig själv med den sidan.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker designen ser rätt fantasilöst ut. Konstiga proportioner (menyn framförallt) och mycket tomhet. Hur du ska använda den där designen till att locka kunder vet jag inte, men något som är klart är att du måste bli bättre på att framhäva någon slags skönhet. Den här designen har ingenting, den ser ut att vara en i mängden av många designer av ungdomar som nyligen lämnat nybörjarstadiet. Jag säger inte att din sida är dålig, den kan bli mycket bättre. Och vad jag sett av dig hittils så vet jag att du kan bättre än såhär.

 

Börja med att se över proportionerna, fylla med innehåll för att se hur sidan ser ut när den väl är "aktiv". Utveckla färgschemat lite och testa dig fram lite mera, för just nu känns Coczo.se inte fullständig så att säga. Och jag skulle personligen inte anlita dig som webbdesigner om du representerar dig själv med den sidan.

Tack men Coczo bygger sidor enkelt men ska försöka fylla ut lite! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittade något fel:

 

"Vi här på coczo.se gör allt från små bloggar till klan system med användare system. Allt ställs in efter just din önskemål. Du behöver inte heller vara orolig över säkerheten på din sida. Säkerheten är mycket hög för a" - borde inte texten fortsätta där?

 

Som vissa andra sagt så är menyn inte särskilt snygg.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...