woody Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 "Just nu har vi 2 kunder" Vilka är "vi"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 (redigerat) Ja de borde nog skrivas om. Eftersom den andra killen har hoppat av. ÄNDRAT! Redigerat 25 Januari 2011 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 1. Sidan ser för jävlig ut i IE. Tänk på att alltid optimera hemsidan så att den kan visas i alla större webbläsare (IE, FF, Chrome, Opera och Safari). 2. Ovanför © Coczo 2008-2011 All rights reserved | Om sajten | Copyright ligger det en extra grå bård som jag tror inte ska vara där. 3. Förstår verkligen inte varför du valt "Open source is freedom" som slogan. Du tillverkar hemsidor (rätta mig om jag har fel), välj något därefter. 4. Rekommenderar att du letar igenom texterna efter stavfel/grammatikmissar. T.ex. kvalité istället för kvallité och upphovsrättslagen istället för upphovsrätts lagen. Kan tyckas petigt men är vitalt när besökaren skaffar sig en uppfattning om hemsidan är seriös eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 27 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Några av dina påpekade saker fixade. Ska göra så texten i ie blir lite mindre och bättre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Ville bara säga att coczo.se läggs ner till julen och den går ner 25/12 -11 ! Eftersom jag valt att gå vidare med alla mina projekt på min personliga hemsida linusodenring.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.