VAZE Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Har hört att man kan skaffa 1 månad gratis live, är det sant? Isånafall hur skaffar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Man får en gratis "guldmånad" när man registrerar sig, annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Då måste du göra ett nytt account för Xbox Live. Så här gör du: 1. Logga ut från din profil. 2. Gå till Xbox live och välj "Join Xbox Live" eller något sånt. 3. Registrera dig, välj att du inte vill köpa Guldmedlemskap. Efter det så kommer du att få en månad Gratis Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Man kan köpa 1 månad live för ca 60 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Man måste göra en ny MSN för det ska funka att registrera sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Hellbringer: Var då? Man måste göra en ny MSN för det ska funka att registrera sig!Jag behövde inte det. Jag bara registrerade mig med min gamla e-post. Fast inte den jag hade till mitt vanliga account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Hellbringer: Var då? Man måste göra en ny MSN för det ska funka att registrera sig!Jag behövde inte det. Jag bara registrerade mig med min gamla e-post. Fast inte den jag hade till mitt vanliga account. Det jag försökte säga var att man måste göra en ny MSN/E-post om man redan använt 1...Man kan inte använda samma epost/msn på 2 gamertags... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Funkar den metoden fortfarande? Fick höra att dom hade gjort något åt detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Funkar den metoden fortfarande? Fick höra att dom hade gjort något åt detta.Ja det ska funka fortfarande...Varför skulle dom göra nåt åt det? Det skulle bara bli konstigt om man kanske vill ha 2 gamertags till sin bror eller något och så tror dom att man bara vill ha live... Det skulle inte funka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Fungerar bara på de tre första accounten du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Fungerar bara på de tre första accounten du gör.Jag har gjort 4 account och fått live på alla. Jag har hört att det är max 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.