D48 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 eftersom det finns en tråd om metal så kan det väl få finnas en om rockklassiker om nazareth, saxon, blue öyster cult och såna där bra band? detta är ett par låtar jag har lyssnat på sen jag fick en stereo av min far när jag var 6 år. (why do people have to ruin songs with all that fucking anime) om den sista låten så tror jag faktiskt att folk i USA eller var det va tog självmord till den bara för det var något i texten. hör hört det i alla fall. tror också det dom hamnade i domstol för det men är inte helt säker. denna är också jävligt skön att lyssna på. http://www.youtube.com/watch?v=b5rpr0DSLnw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 BÖC<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 BÖC<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) http://open.spotify.com/track/4zLHJQdvtAy71V6L4Tx1io venne om den räknas som rock classic http://open.spotify.com/track/07Ay5BTd1XdvhYGL4UKnXa Redigerat 3 November 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Helt klart Nazareth - Love Hurts och KISS - I Was Made For Loving You. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Simple Minds - Theme for great cities Simplde Minds - Sweat In bullet. - Har jag på hjärtat just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Thin Lizzys första album "Thin Lizzy" som kom 1971 är det bästa albumet som släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 We Can Work It Out - The beatles. En riktig klassiker :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Thin Lizzys första album "Thin Lizzy" som kom 1971 är det bästa albumet som släpptsthin lizzy<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 My generation-The who Freebird- Lynyrd Skynyrd Walk this way- Aerosmith Pour some sugar on me- Def Leppard Love Bites- Def Leppard Ever fallen in love- Buzzcocks Don't fear the reaper- Blue öyster cult Back in the USSR- The beatles Classic rock <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 (redigerat) Blue Öyster Cult är ju ett toppenband. Deras låt Astronomy är hur skön som helst att bara lyssna på. 1:48 alltså =) har den skivan. <3 den skivan kan man inte få för lite av. Redigerat 8 November 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Blue Öyster Cult är ju ett toppenband. Deras låt Astronomy är hur skön som helst att bara lyssna på. 1:48 alltså =) har den skivan. <3 den skivan kan man inte få för lite av. HAr alla deras skivor hemma (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.