Hoppa till innehåll

Är Det Värt Att Uppdatera?

Fjeddo

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst pong218

Nej har både haft vista och windows 7 (i några månader). Det beror helt på, är det gratis, kör på det då windows 7 är 1000x bättre än vista. men om jag skulle köpa ett så är XP the shit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej har både haft vista och windows 7 (i några månader). Det beror helt på, är det gratis, kör på det då windows 7 är 1000x bättre än vista. men om jag skulle köpa ett så är XP the shit.

Nej, jag förstår fortfarande inte hur folk kan vara så fästa vid XP. Visst, det är clean och fungerar. Men Windows 7 är clean, fungerande, snyggt och bättre utan att använda mer hårdvara.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tänker hålla kvar vid xp ett tag till. För att xp är fortfarande snabbast. Jag har testa win7 ultimate när det var ute på beta. Men jag håller mig kvar tills den första service packen kommer.

Och så blir det inte lika bra installation fall du köper uppgradering.

Redigerat av datornord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tänker hålla kvar vid xp ett tag till. För att xp är fortfarande snabbast. Jag har testa win7 ultimate när det var ute på beta. Men jag håller mig kvar tills den första service packen kommer.

Och så blir det inte lika bra installation fall du köper uppgradering.

http://www.sweclockers.com/articles_show.p...6147&page=7
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...