Fjeddo Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Tjena! Jag har börjat fundera på att skaffa Windows 7. Men är det värt det? Är det bättre än Vista? Vill ju inte slösa pengar på något som visar sig vara dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Kan lätt säga att det är bättre än vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) Jag själv har Windows 7 Ultimate och kan säga att den är sjukt nice. Snabb blev min dator, Aero ''effekten'' gillar jag. Ja, den är LÄTT bättre än Vista! Redigerat 3 November 2009 av Choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 ja ska också köpa windows 7. så trött på wista busines!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Fruktansvärt prisvärd uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Nej har både haft vista och windows 7 (i några månader). Det beror helt på, är det gratis, kör på det då windows 7 är 1000x bättre än vista. men om jag skulle köpa ett så är XP the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Nej har både haft vista och windows 7 (i några månader). Det beror helt på, är det gratis, kör på det då windows 7 är 1000x bättre än vista. men om jag skulle köpa ett så är XP the shit.Nej, jag förstår fortfarande inte hur folk kan vara så fästa vid XP. Visst, det är clean och fungerar. Men Windows 7 är clean, fungerande, snyggt och bättre utan att använda mer hårdvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 (redigerat) jag tänker hålla kvar vid xp ett tag till. För att xp är fortfarande snabbast. Jag har testa win7 ultimate när det var ute på beta. Men jag håller mig kvar tills den första service packen kommer. Och så blir det inte lika bra installation fall du köper uppgradering. Redigerat 6 November 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 jag tänker hålla kvar vid xp ett tag till. För att xp är fortfarande snabbast. Jag har testa win7 ultimate när det var ute på beta. Men jag håller mig kvar tills den första service packen kommer. Och så blir det inte lika bra installation fall du köper uppgradering. http://www.sweclockers.com/articles_show.p...6147&page=7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 windows vista och windows 7 tar lite av ditt ram-minne för att kunna fungera, vilket jag inte tycker om, eftersom att jag tycker om att spela PC-spel. Så jag håller mig till windows xp just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Vad blir skillnaden om man skulle uppdatera från xp till windows7? Ja förutom det som nämns i prophets länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Det enda jag har märkt är att spel-prestandan har sjunkit. Dock så handlar det om laddningstider som har ökat med högst 5 sekunder. Själva uppstarten av datorn etc tycker jag nästan går snabbare och då har jag ändå en ~4 år gammal dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.