sommarpojken Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Tja nu är det så att jag har blivit vac bannad no reason. Jag har kommit fram till att det kan varit någon som reccat eller tagit någon bild när jag har haft väldigt mycket tur eller väldigt bra stats!! snälla är det någon som vet hur jag kan få bort den bannen. tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Jag är säker på att du blev bannad av en anledning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Tror inte du har blivit VAC-Bannad utan anledning, man kan inte skicka in bilder och reccs till VAC så du vet. Du måste ha gjort något med .dll filen för att du ska ha fått VAC-Ban. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Bannad utan anledning my ass. Om du tycker att du blev orättvist behandlad kontakta Steam support. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Beliving you! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Tror faktiskt du fuskat och inte blev bannad utan anledning då VAC inte gör så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 vad då gjort med dll? jag har inte cheatat så vad kan jag då ha gjort? dom kan har reccat när jag har haft rikigt mycket rötta!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 vad då gjort med dll? jag har inte cheatat så vad kan jag då ha gjort? dom kan har reccat när jag har haft rikigt mycket rötta!!!!! haha sluta ljug... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 vad då gjort med dll? jag har inte cheatat så vad kan jag då ha gjort? dom kan har reccat när jag har haft rikigt mycket rötta!!!!! haha sluta ljug... Precis. Har du ändrat dll filen(er) som nån sa? Eller nån annan "viktig" fil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 fuskblabla Är det inte så, att någon utav dina vänner har tillgång till ditt konto om du nu inte har "fuskat"? Eller varför inte, någon kanske har hackat ditt konto, använder det fast inte du vet om det? Men skulle inte tro på det sista, eftersom dom lär byta lösenord om dom kommer över ett konto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 VAC bannad blir du om du har fuskat, eftersom det är ett "Fusk skydd". Det är inte som steambans där folk kan skicka in demos där folk anses fuska och därmed blir bannade. Folk som du känner eller inte känner kanske har fått tillgång till ditt konto och fuskat eller gjort andra saker som VAC har en anledning till att banna dig. Dock så kan du inte bli unbannad. Det du kan göra är att kontakta steam support och säga att du har blivit orättvis behandlat. Skriv dock inte att du tror ditt konto blivit hackad, det är inte jag som har gjort något. De får säkert 10000 mail om dagen om just det. Plus, det är ditt ansvar att ta hand om ditt konto, så det kvittar om det är du eller någon annan som har varit inne på kontot och fått dig VAC bannad, så kommer dom inte unbanna dig. Bästa settet är ju att ringa supporten om det nu går? Vet inte, men allt för att vara trovärdig. Allt är möjligt. Men de är rätt hårda på när det gäller VAC bans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg