Gäst patrikking Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag sa taast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Vad fan är taast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 LOL jaja men du ska göra det jag sa, det e sant, det hjälpler och det finns ingen annan lösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 LOL jaja men du ska göra det jag sa, det e sant, det hjälpler och det finns ingen annan lösning du e så pinsam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Försök att prata med mobbarna och be dem sluta men be dem inte snällt utan var mer aggresiv i rösten. Du ska inte hota men du ska inte heller be. Funkar det inte så följ de tidigare tipsen från tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 LOL jaja men du ska göra det jag sa, det e sant, det hjälpler och det finns ingen annan lösning Slå dem hjälper inte. Dumbass. Som de flesta sagt, prata med lärare, kurator eller föräldrar. Sedan kan du fråga varför du inte får ha dina egna hobys, eller inte vara hel-svensk utan att bli kallad bög. Är själv 37.5% Finne och har aldrig blivit mobbad. Antagligen ett par retards i din klass, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Försök att prata med mobbarna och be dem sluta men be dem inte snällt utan var mer aggresiv i rösten. Du ska inte hota men du ska inte heller be. Funkar det inte så följ de tidigare tipsen från tråden. Det e kanske ändå den bästa lösningen ;) LOL jaja men du ska göra det jag sa, det e sant, det hjälpler och det finns ingen annan lösning Slå dem hjälper inte. Dumbass. Som de flesta sagt, prata med lärare, kurator eller föräldrar. Sedan kan du fråga varför du inte får ha dina egna hobys, eller inte vara hel-svensk utan att bli kallad bög. Är själv 37.5% Finne och har aldrig blivit mobbad. Antagligen ett par retards i din klass, tyvärr. Och som han har sagt tidigare: Dt hjälper inte att prata med lärarna och kuratorn Dumbass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Visst skjut dom, komma in på ett special hem, börja kanrka och slösa bort dit liv. Om dem inte slutar, byt skola eller klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Den här tråden börjar bli ganska löjlig när alla småparnen tipsar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Byt skola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Den här tråden börjar bli ganska löjlig när alla småparnen tipsar :)Det är ju deras sätt att ta tag i saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) gör som min nigga säger o däng skit ungarna ta din farsas pistol och blås huvudet av honom, yo. no ones mesess whit the brodas from otha modas, patrikking o Headshoot. Haha yeah, nej jag skoja men du ska faktist komma pånågot själv. Vi vet inte om du har löst detta för att du e alldrig inne på tråden och skriver alldrig. Vi kan inte göra någontin bara ge dig tips som jag gör ;) Redigerat 17 November 2009 av patrikking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.