D48 Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 hej alla ;] jo det är så nu att när jag är på internet så laggar det väldigt mycket. tex. nu så laggar det bara av att jag ska scrolla ner på en sida. och min min CPU tänker ganska mycket ju nu fastän att bara är på internet och inte gör något annat. har tittat med Ad-Aware och tagit bort cookies osv. har rensat all historik i firefox men ändå så fortsätter det att vara laggig. ibland så är internet som vanligt och flyter på bra och min processor behöver inte alls jobba så som den gör nu. så jag fattar inte va det är :S det är även så på explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 vilken webbläsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 firefox är den jag använder. men har också testat på explorer som jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 missade det avinstallera onödiga addons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 har gjort det redan men det fungerar inte :/ kan det va ngt som segar ner internet? som ngn spybot eller ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Tryck Ctrl+0 på numpaden. Om du råkat zooma in/ut med ctrl+scroll så laggar sidan och tar upp mycket CPU. Ctrl+0 återställer standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 nepp. har inte förstorat sidan eller ngt sånt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 (redigerat) har tagit hem CC cleaner och ränsat. men inget har hjälpt. men jag tror det börja när jag tog hem firefox 3.5.5 och jag tog hem chrome nu och det är smycket snabbare än Firefox :S Redigerat 8 November 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Om du har någon bror/syster så kolla till så att de inte laddar ner något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Om du har någon bror/syster så kolla till så att de inte laddar ner något.ingen som gör. har vart själv hela dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.