Happiness Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Får man gå med i ditt gruppforum oavsett registreringsdatum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Klart man får :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokepokemon Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 jag är inte med! jag sa att jag ansöker och du sa att du lägger till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 ansöker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Har ansökt, släpp in mig så vi kan ha det trevlig. :)Säg mig vem du är via PM så lär jag göra det. Edit* Eftersom tråden har blivit populär så har jag ändrat lite på första sidan. Redigerat 2 Januari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Hur länge kommer gruppen existera om man säger så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Hur länge kommer gruppen existera om man säger så?Tills den dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Mja, eftersom det finns folk som visar sitt stöd så lär nog gruppen rulla ett tag till:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
welsxxx Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Nä.Say whaaaaaaaaaat? B) Antagligen så kommer jag skita i att förlänga gruppen... Kan bero på att jag tycker att själv fuska.se har blivit lite tråkigare ( jag kanske är lite mer mogen nu =DDD ), eller så är det för att det finns lite man kan köpa för sms till gruppen. + att standarden har sänkts så himla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Tycker Imba börjar likna en spamgrupp. Dags o ta på hårdhandskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Tycker Imba börjar likna en spamgrupp. Dags o ta på hårdhandskarna?Vad ska man göra då? Det har ju alltid varit ett fri grupp om man säger så... Det är bara folket som är där som inte tillför något roligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.