D48 Skrivet 26 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Nu snackar du ju dynga, du har ingen som helst information om hur det är i Kattgruppen, Patrik. Jag kan personligen intyga att det inte är en smula inaktivt där.Sluta gå off-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Jag vill ha en kort och bra information om vad Imba-gruppen egentligen handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Jag vill ha en kort och bra information om vad Imba-gruppen egentligen handlar om?Jag gav dig ju det. -.- IMBA Imba är en spamgrupp med endast ett syfte; att spammas i. Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra och tänkte "Jag kan skapa ett nyutt ämne i Imba och skriva ASD!". Försöker man skriva en seriös tråd, så blir den sönderspammad, och folk tycker att det är roligt. Många använder imba som en plats att capsa fula ord till folk på, det är tydligen mycket underhållande för vissa individer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Det är inte off-topic, det är diskret spam. :) Glömde skriva att du har rätt där men jag ville bara skriva lite för skrivandets skull. Lite kul borde man få ha ändå i allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 "Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra ". Vilken bra poäng! Varför skapa ett gruppforum när gruppforumet spammas och inte har något syfte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Lite kul borde man få ha ändå i allmänt.mm, som diskret spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 "Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra ". Vilken bra poäng! Varför skapa ett gruppforum när gruppforumet spammas och inte har något syfte? Det var en mycket bra fråga, folk tycker väl att det är kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 "Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra ". Vilken bra poäng! Varför skapa ett gruppforum när gruppforumet spammas och inte har något syfte? Det var en mycket bra fråga, folk tycker väl att det är kul? Tycker folk det är kul att det skrivs inlägg som inte tillför något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 "Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra ". Vilken bra poäng! Varför skapa ett gruppforum när gruppforumet spammas och inte har något syfte? Det var en mycket bra fråga, folk tycker väl att det är kul? Tycker folk det är kul att det skrivs inlägg som inte tillför något? Ofc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 MM, folk tycker mycket om att spamma. Speciellt spam med stil, diskret spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Det är roligare än vad man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Mm, det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.