SnowppeN Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Om jag äter chips drar jag av det på byxorna.. Samma för mig :D Mamma får damp då o bara TORKA DE INTE PÅ BYXORNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Jag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Har blivit en vana på slutet av knäcka fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Jag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Ibland brukar jag känna pullsen på sidan av min knäskål eller i min hälsena. Omedvetet ofc lol. Brukar knäcka fingrar, medvetet Och så brukar jag röra högra benet i en ruskig hastighet när jag är nervös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Jag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt. Exactly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Måste röra på allt jag ser typ. ex i en affär, då rör jag på nästan allt. Många tror att jag tar saker :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Jag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt. Exactly! Haha samma för mig. Person: Vad gör du? Jag: Va? Jag: Ser på tv. Person: ok. Om jag sitter i skype/vent te.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Biter på naglarna. Hatar det :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Biter på naglarna. Hatar det :(.Samma. Jag skakar på mina ben oregelbundet, har fått ett jävla par vadmuskler.. Nu har jag en ny vana, TrolliN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Har börjat knäcka lite allt möjligt på kroppen nu på senaste tiden, framför allt nacke och fingrar men om jag har tur kan ryggen knäckas också, ryggknäck = better than sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Har börjat knäcka lite allt möjligt på kroppen nu på senaste tiden, framför allt nacke och fingrar men om jag har tur kan ryggen knäckas också, ryggknäck = better than sex. Jag älskar att knäcka :P Skönt juh XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.