D48 Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Jag pratar med mig själv » Hållbart =D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Har en vana att när någon pratar med mig säger jag automatiskt "aa, jo, mm", och sen ber jag dom att ta om det. Visst alla gör så. Men jag gör såå waaay to much! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Äter makaroner/ris/pytt i panna med sked, och därför kallar folk mig för bebis när jag äter. ;) Haha det gör jag med, käkade makaroner nyss, men det är ju det enklaste sättet vafan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 LISTA!! :D 1.Kylskåps grejen 2.trumma med fingrarna 3.röra högra benet upp och ner i hyper rapid fart XD 4.brukar leka den där hoppa över stolparna grejen i bilen 5.säger "lol" väldigt mycket när andra pratar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Typ att alltid kolla på tjejernas röv. :33 Det är ju en vana, hallå? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Sen biter jag alltid av skinnet på underläppen, riktigt dålig vana =/ Jag är inte ensam! lol :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Att jag biter på naglarna. Hållit på med det i nu sex år och försökt sluta men det går inte. Hade en gång slutat och dem växte rejält men började igen. Va äre fö fel på det? Jag gör det också btw. Fan nu måste jag komma på nån vana jag har själv ju. Vet inte om nån har skrivit det men det är risk att man får nagelbandsinfektion. Iaf, brukar bita på underläppen. Det är "renare" att slicka på en offentlig toalett än att bita på naglarna. Usch på dem som biter på naglarna. Jag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Sen biter jag alltid av skinnet på underläppen, riktigt dålig vana =/ Jag är inte ensam! lol :D inte jag heller :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 På tal om det så är ju klassikern; öppna kylskåpet och stänga det sen igen. Lolz händer mig ofta =) Börjar med skafferiet, sen frysen och sen kylskåpet. Känner igen mig där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Jag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Sen biter jag alltid av skinnet på underläppen, riktigt dålig vana =/ Jag är inte ensam! lol :D och överläppen. det åker bort så lätt nu på vintern. och sen börjar jag blöda när jag typ öppnar munnen för mycket :< surt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Brukar bita inuti käken... och naglarna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.