Luxaxix Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Tjenare. Köpte CoD 4 häromdagen och undrar om någon har lite tips på hur man blir bra? Mina klasskamrater kör på Pro-mod, där jag blir totalt utägd. Jag antar att det enda sättet är att träna, vilket jag också ska göra. Vapen som ska vara bra är Ak 47/74 och första snipern har jag hört.. Hur kör ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag skulle säga att LMG's är bra att träna med, stort magasin och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag skulle säga att LMG's är bra att träna med, stort magasin och så. De suger ^^ Pro mod kan man bara ha vissa vapen också, inga lmg:s bl.a. Körde min första pvc idag med mina kompisars klan. Riktigt roligt må jag säga. Körde 74u:an hela tiden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 träna träna träna kör med vapen som passar dig bäst ak:n kanske är bra men för dig kanske en liten pistol är mest lämpad för dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Jag skulle säga att LMG's är bra att träna med, stort magasin och så. De suger ^^ Pro mod kan man bara ha vissa vapen också, inga lmg:s bl.a. Körde min första pvc idag med mina kompisars klan. Riktigt roligt må jag säga. Körde 74u:an hela tiden.. Det heter PCW. :P OnT: Om du ska träna mycket så tycker jag att du ska köra FFA & TDM. Träna dig med M40A3 (Första Snipern) använder du den rätt så är den jävligt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Tjenare. Köpte CoD 4 häromdagen och undrar om någon har lite tips på hur man blir bra? Mina klasskamrater kör på Pro-mod, där jag blir totalt utägd. Jag antar att det enda sättet är att träna, vilket jag också ska göra. Vapen som ska vara bra är Ak 47/74 och första snipern har jag hört.. Hur kör ni? man blir bra av att spela spelet och man lär sig av hur andra spelar. så skillz kommer med tiden. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg