Musten Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Som titeln säger, vilka titlar/emblem har du? Jag skulle även vilja hitta någon lista över alla titlar och emblem, men kan inte hitta någon. Om ni vet vart det finns en, så kan ni väl skriva det i tråden. Själv har jag titeln Voyeur och som emblem har jag en snurrande parabol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Hmm. "Pyromaniac" som Title och emblem någon symbol som symboliserar vilken lvl jag är i. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 The legend, och den som visar sin egen rank. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Praising daises :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Praising daises :wub:<3 Har pyromaniac atm, och "SOAP" som emblem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Perfectionist och uh.. ser ut som ghost iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jag har bullseye och en kompass som emblem ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Public enemy & nån random. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Global Thermonuclear War som title och en bild på en atombomb som emblem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Title:Blood money. Emblem: Rank. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 (redigerat) Godhand och militia emblem. CORRECTION: "OMFG" och na' alien. Redigerat 29 November 2009 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Som titeln säger, vilka titlar/emblem har du? Jag skulle även vilja hitta någon lista över alla titlar och emblem, men kan inte hitta någon. Om ni vet vart det finns en, så kan ni väl skriva det i tråden. Själv har jag titeln Voyeur och som emblem har jag en snurrande parabol. fu du använder exakt samma setup som mig. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg