JonteFire2 Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag kan inte spela Farmville. När jag klickar på applikationen så går det jättesegt och till slut kommer det upp en ko och det står "Oh no! It looks like all the bits got lost on the way to your computer. Please refresh your page." Jag har uppdaterat flera gånger men det funkar inte! Och det händer inte såhär när mina kompisar ska spela...! Händer det såhär för er också?? Vad ska man göra åt detta?? Jag har ingen lust att radera all data så att jag måste börja om!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Det laggar för mig nu också, antar att serverna är fulla. Medans du väntar kan du kolla på Farmville Art :) http://www.facebook.com/pages/Farmville-Art/116980889217 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
k3f1n Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Men åååååå xD farmville är så tråkigt, hackade mig till level 136 och tröttnade sen ;7 för de började lagga rejält, + att dom patchade hacket :( om ni undrar vad jag använde mig av så var de bara memory editing x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Vill gärna ha ett bevis på ditt "hack" Det är inte många som kan hacka facebook, Jo visst du kan få max level. Men sen när du startar om farmville så kommer allt vara som normalt igen. Dom går på egna serverdatorer som icke webbspel gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.