Garone Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Det handlar inte bara om klockfrekvensen på processorn, utan om arkitekturen också. WASD's 3,0GHz Wolfdale är t.ex kraftfullare än en 3,2GHz AMD 6400+. Dessutom har COD väldigt få processor krävande moment och grafikkortet är viktigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 det borde funka alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 så om man har 2,2 GHz intel core 2 duo processor. 4 GB ram och Nvidia GeForce GT 130M, 1024MB kan man köra MW2??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Enligt http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/analysis.aspx, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Stod att det skulle funka för mig också.. Men tvivlar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ibbea Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 asså ja har 2.2 GHz kommer de att funka om ja spelar COD MW2? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) asså ja har 2.2 GHz kommer de att funka om ja spelar COD MW2? ? Läste just på boxen och märkte att ni fått allt om bakfoten... Min requirements är ju en Intel pentium 4 på 3,00GHz. Om jag minns rätt, så är ju inte ens Intel Pentium 4 en äkta dual-core då den andra kärnan är "virtuell". Kan nästan garantera dig att det funkar om din dualcore proccesor är av nyare arkitektur än Pentium 4. Redigerat 8 December 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 canyourunit är en dålig sida! den visar alltid fel på CPu speed... Yougamers.com är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 asså ja har 2.2 GHz kommer de att funka om ja spelar COD MW2? ? Läste just på boxen och märkte att ni fått allt om bakfoten... Min requirements är ju en Intel pentium 4 på 3,00GHz. Om jag minns rätt, så är ju inte ens Intel Pentium 4 en äkta dual-core då den andra kärnan är "virtuell". Kan nästan garantera dig att det funkar om din dualcore proccesor är av nyare arkitektur än Pentium 4. p4 har bara en kärna men har 2 trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 asså ja har 2.2 GHz kommer de att funka om ja spelar COD MW2? ? Läste just på boxen och märkte att ni fått allt om bakfoten... Min requirements är ju en Intel pentium 4 på 3,00GHz. Om jag minns rätt, så är ju inte ens Intel Pentium 4 en äkta dual-core då den andra kärnan är "virtuell". Kan nästan garantera dig att det funkar om din dualcore proccesor är av nyare arkitektur än Pentium 4. p4 har bara en kärna men har 2 trådar = En 2,2GHz dual core kommer glida med spelet som på smör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 funkar mw2 med ett Nvidia GeForce GT 130M, 1024MB, och core 2 duo, 2,2GHz.??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.