Ceto Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Hej, jag tycker ni ska skapa en kategori om Runes of Magic det är ett väldigt bra spel jag spelar det själv och det finns säkert många som spelar det. Spelet är exakt som wow inte exakt men det är väldigt likt och jag vill fråga lite frågor om det och jag vill prata om spelet på forumet. Mvh CETO B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Vad är detta ? Tror inte det är tillräckligt stort för att få ett eget forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Jag tror inte att Runes of magic är särskilt populärt här på fuska.se, med tanke på att det bara finns 2-3 trådar totalt som handlar om spelet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Ja det kommer säkert att bli ett populärt forum, jag gillar det spelet och forumet är inte bara för mig själv utan det är för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Bara för att några trådar har ploppat upp, betyder det inte att det är speciellt populärt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Det kanske inte är speciellt populärt men det kan bli något utav det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Och när det händer kan det få ett forum, men just nu lär det antagligen vara helt öde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 SAD, det skulle vara så jävla soft om det fanns ett sådant forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Tror du skulle vara ganska ensam om med att hänga i det forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Tror jag med. Man kan ju lika gärna göra ett Lotro forum eller Tekken forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Tror jag med. Man kan ju lika gärna göra ett Lotro forum eller Tekken forum.Tekken forumet skulle antagligen vara mer aktivt än Runes Of Magic om det fanns. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Tror inte att det skulle bli särskilt aktivt. Det är inte ett så känt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.