swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 För mig är invandrare vem som helst som har invandrat i Sverige medan en blatte är någon som har ett annat ursprung, är jävligt kaxig och ska leka/vara kriminell för att det anses coolt, typ nått sånt. Japp, precis så tänker jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 För mig är invandrare vem som helst som har invandrat i Sverige medan en blatte är någon som har ett annat ursprung, är jävligt kaxig och ska leka/vara kriminell för att det anses coolt, typ nått sånt. Japp, precis så tänker jag med. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vikingar var erövrare och utforskare. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 blatte kommer från "blattaria" som betyder kackerlacka på latin, så de flesta borde nog säga svensk :oäkliga små varelser som inte kan stoppas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 blatte kommer från "blattaria" som betyder kackerlacka på latin, så de flesta borde nog säga svensk :oäkliga små varelser som inte kan stoppas? -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Blatte är väll dom som är mörkhyade? Själv så är jag inte Svensk men jag är inte en Blatte iallafall. Blatte måste väl inte vara mörkhyade? Blatte för min del är oftast folk som har rötter ifrån arabländerna etc. Inte Afrika.. Sen så kallar jag ingen blatte iofs så jag vet ju inte den exakta definitionen av blatte heller ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Folk som är blattar för mig är folk med en vit förälder och en färgad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Folk som är blattar för mig är folk med en vit förälder och en färgad.LOL VA SÄGERU TOM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter. Försöker avgöra om du verkligen är så dum att du menar allvar eller inte. Aja. Tyvärr men den bilden har dem flesta svenskarna fått av t.ex araber genom hjärntvättning av median.Också att alla talibaner är fiender för västvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter. Försöker avgöra om du verkligen är så dum att du menar allvar eller inte. Aja. Tyvärr men den bilden har dem flesta svenskarna fått av t.ex araber genom hjärntvättning av median.Också att alla talibaner är fiender för västvärlden. Seriöst, är inte alla talibaner det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter. Försöker avgöra om du verkligen är så dum att du menar allvar eller inte. Aja. Tyvärr men den bilden har dem flesta svenskarna fått av t.ex araber genom hjärntvättning av median. Också att alla talibaner är fiender för västvärlden. Seriöst, är inte alla talibaner det? :o Ser du en kille med en bred mage eller ak47 i handen så kan man ju avgöra för sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter. Försöker avgöra om du verkligen är så dum att du menar allvar eller inte. Aja. Tyvärr men den bilden har dem flesta svenskarna fått av t.ex araber genom hjärntvättning av median. Också att alla talibaner är fiender för västvärlden. Seriöst, är inte alla talibaner det? :o Nej, taliban är inte = västvärlden hatare och bombexpert.Det finns väldigt många fredliga talibaner som har gått ut i Afghanistan och sagt, dont mix us with the bad talibans. Med sådant mod och västvärldens media skriver inget om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.